Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

divendres, 8 de desembre del 2017

'Bohemian Rhapsody'.


Si fa un parell de dies, ens assabentàvem de que el ‘biopic’ de la llegendària banda Queen es quedava sense el seu director Brian Singer, ara sabem que des de Deadline ens informen que el director Dexter Fletcher serà el seu substitut.

Singer va ser acomiadat, per absentar-se segons Fox sense excuses, des de la celebració del dia d’acció de gràcies. Ja s’havia absentat durant un temps per problemes amb l’actor que dona vida a Freddie Mercury (Rami Malek), però segons Singer van arreglar les seves diferències i havien continuat amb la gravació del film. Durant la absència del director, va ser el seu director de fotografia habitual, Newton Thomas Sigel, l’encarregat de la producció i rodar durant els dies que Singer va estar absent.

Tot i això, segons la noticia de THR, no es la primera vegada que el director marxa del rodatge absències sense justificar. Ja va succeir rodant ‘Superman Returns’ i la última en estrenar-se ‘X-Men: Apocalypse’. Ja abans de començar el rodatge, Stacey Snider i Emma Watts, responsables de Fox, ja el van donar un toc d’atenció sobre la manera poc professional d’actuar per part seva.

Singer per la seva part va emetre el següent comunicat:

“A menys de tres setmanes d’acabar el rodatge, li vaig demanar a Fox una mica de temps lliure per tornar als Estats Units per ocupar-me dels agreujats problemes de salut d’un dels meus pares. Això va resultar una experiència esgotadora, que al final va afectar la meva pròpia salut. Per desgràcia, l’estudi es va negar a fer-me un forat i em va acomiadar. No va ser la meva decisió i és una cosa que ha escapat al meu control. Els rumors sobre la meva absència durant el rodatge, va ser degut a una pica baralla amb rami Malek, cosa que no es certa. Si bé, alguns cops, vam tenir diferències creatives en el set, Rami i jo vam posar aquestes diferències a un costat i vam continuar treballant junts en el film fins just abans del dia d’acció dr gràcies. Res m’hauria agradat més que acabar aquest projecte i ajudar a honorar el llegat de Freddie Mercury i Queen, però Fox no m’ho ha permès perquè necessitava prioritzar temporalment la meva salut i la dels meus éssers estimats”.

Via THR. ‘Bohemian Rhapsody’ s’estrena el 25 de Desembre de 2018 a USA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada