Desprès del èxit explosiu de la seva recent pel·lícula biogràfica, Oppenheimer, fa poc que vam saber que el director de la trilogia de The Dark Knight, Christopher Nolan, es quedarà a Universal per al seu pròxim projecte, que té data d’estrena, el 17 de juliol de 2026.
Matt Damon, que ja havia treballat amb Nolan
a Oppenheimer i Interstellar,
es farà càrrec del paper protagonista al costat de Tom Holland i la misteriosa
pel·lícula ha sumat ara a un parell d’actrius de primera fila.
Des de Deadline ens informen de que Anne
Hathaway (The Dark Knight Rises, Interstellar) i Zendaya (trilogia Spider-Man del UCM, Dune: Part Two) s’han
unit al repartiment en papers no revelats (la publicació inicialment afirmava
que Lupita Nyong’o també havia signat, però més tard va modificar la
informació).
És comprensible que la participació de Zendaya estigui rebent més atenció, ja que es reunirà amb el seu coprotagonista de Spidey i el seu promès de la vida real.
Els detalls de la trama encara segueixen
essent un secret, però hi ha rumors de que la pel·lícula serà un thriller
futurista inspirat en la pel·lícula de helicòpters dels anys 80’s, Blue Thunder.
Amb algunes excepcions notables (Oppenheimer, Memento,
Dunkirk), Nolan sempre es decanta per
pel·lícules basades en la ciència-ficció, però recentment va expressar el seu interès
a deixar empremta en el gènere de terror durant una conversa amb el British
Film Institute (via THR).
“Crec que les pel·lícules de terror són molt
interesants perquè depenen de dispositius molt cinematogràfics”, va dir. “Es
tracte realment de [provocar] una resposta visceral a les coses. Així que en
algun moment, m’encantaria realitzar una pel·lícula de terror. Però crec que
una pel·lícula de terror realment bona requereix una idea realment excepcional
i aquestes són poques i distants entre si. Així que no he trobat la història
que es presti a això. Però crec que és un gènere molt interessant des d’un punt
de vista cinematogràfic. També és un dels pocs generes en els que els estudis
facin molt d’aquetes pel·lícules i són pel·lícules que tenen molta desolació,
molta abstracció. Tenen moltes qualitats que Hollywood generalment es resisteix
a posar en les pel·lícules, però aquest és un gènere en el que està permès”.
Les pel·lícules de Nolan tendeixen a ser
força obscures i ha incorporat elements de terror en algunes de les seves
pel·lícules anteriors, incloses Batman Begins,
The Prestige i Inclús Oppenheimer.
“Sense dubte, Oppenheimer té elements de
terror, el que definitivament crec que és apropiat per el tema”, va afegir. “La
meitat de la pel·lícula es basa en gran mesura en el gènere de robatori i el
tercer acte de la pel·lícula és el drama judicial. I la raó per al que em vaig
decidir per aquest dos gèneres convencionals en els que el diàleg i la gent
parlant són inherentment tensos i interessants per al públic. Això és lo
divertit del gènere: pots jugar amb moltes àrees diferents, mentre que en un
altra mena de pel·lícula realment no se’t permetria fer-ho”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada