Estrena Destacada

'The Fall Guy'.

'The Fall Guy'.
Estrena 26/04/24

dissabte, 28 de març del 2015

'Jackman diu adéu a Lobezno'

Ho ha anunciat via foto a Instagram...
















L'any passat per aquestes dates ja va deixar entreveure que potser havia arribat l'hora d'acomiadar-se del personatge. Avui ho ha fet oficial. Va començar l'any 2000 a interpretar al personatge amb les tres primeres entregues de Bryan Singer, i ara tot fa pensar que amb 'The Wolverine 2' dirigida per James Mangold, amb data d'estrena 03 de Març del 2017,serà l'últim cop que l'interpretarà.

"Porto 14 anys amb el mateix personatge i sembla una vida. I aquest personatge és el pilar, la columna vertebral de la meva carrera. Em resulta fàcil veure com he canviat. Ara em sento més segur. Abans era un actor fonamentalment basat en el teatre. Des de llavors he fet cinema i ara tot s'ha equilibrat. Em sento afortunat d'haver comptat amb tantes oportunitats per fer pel·lícules. La meva estima pel personatge, segons he guanyat confiança, ha crescut. Però crec que saps que arribarà un dia en què no podràs interpretar més i cada dia que passa ho tens més clar ", va declarar l'actor l'any passat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada