Estrena Destacada

'Wicked'.

'Wicked'.
Estrena 22/11/24

diumenge, 31 de maig del 2020

'Jonathan Goldstein & John Francis Daley'.


Jonathan Goldstein i John Francis Daley han estat un poderós duo de col·laboració durant quasi 15 anys i en una nova entrevista amb The Hollywood Reporter, el duo s’ha obert a parlar sobre el film de ‘Flash’ del DC Extended Universe que mai va arribar a bon port i la pròxima adaptació de 'Dungeons & Dragons' per a Paramount Pictures.

El duo estava preparant-se per a dirigir-se al Regne Unit i començar a explorar les ubicacions per a la seva adaptació del icònic joc de sobre taula, també havia començat a treballar en un segon esborrany del guió per al projecte, quan la pandèmia global va causar aturades obligatòries, però no és que Paramount i eOne sigui “cautelosament optimistes” de que aviat podran “posar en marxa la pilota” de manera segura. Alguns dels nous mètodes que estan buscant per a mantenir les coses segures a mesura que el món canvia és la concentració de masses públiques, ja que han creat moments que compten amb una gran quantitat d’ells.

Jonathan Goldstein & John Francis Daley

“Tenim aquestes escenes amb grans multituds que ara estem repensant i decidint si val la pena preservar-les o si hauríem intentar pivotar i trobar un altre forma d’entrar en les escenes que estàvem imaginant”, va explicar Daley. “Hem entregat el nostre segon esborrany del film i estem preparant-nos amb storyboards i visualitzant seqüencies. Això és quelcom que podem fer des de les nostres cases”.

Els dos són més coneguts pel seu treball en el camp de la comèdia, havent co-escrit el ben rebut conjunt de ‘Horrible Bosses’ i ajudant a elaborar els guions de ‘Cloudy with Chance of Meatballs 2’ i ‘Spider-Man: Homecoming’. Al observar l’evolució de les seves carreres i la infusió de la seva marca d’humor en una tarifa basada en l’acció, senten que ‘Dungeons & Dragons’ és una bona sortida per a ells, amb Goldstein senyalant que realment volen assegurar-se de que el film serà “divertit”.

“No és una comèdia esbojarrada, però és un film d’acció i fantasia amb molts elements i personatges còmics que esperem que la gent realment entengui i gaudeixi veient les seves aventures”, va dir Goldstein.

“D&D es una mirada tan única al gènere de fantasia on és contemporani en termes de les persones que el juguen i la forma en la que es parlen”, va continuar Daley. “Així que mai vam voler fer broma del gènere de la fantasia o pixar-nos en ella. Però volíem trobar un altre forma de fer-ho que no havíem vist necessàriament abans. Tant sols el format de Dungeons & Dragons és molt interessant i divertit, i té que veure amb el pensament crític i pensant en les teves passes i descobrir formes de fer que les coses funcionin després de que es caiguin.

Un dels processos de preproducció pels que el duo creatiu encara té que treballar és l’estrena del film, que Goldstein imagina que tindrà que tindre lloc ara per videotrucades en lloc d’estar en la sala amb un intèrpret, que Daley considera que és “un dels inconvenients de tot això”.

“Gran part del repartiment és sentir l’electricitat en l’habitació, especialment quan estàs fent una lectura química entre persones”, va descriure Daley. “Però el nostre departament de càsting a Paramount ens va dir que ja havien fet lectures de química com aquesta, on la gent faria Skyping des de Austràlia i van dir que funciona realment bé, sempre i quan la connexió sigui [bona]. És un territori completament nou per descobrir, i amb sort obtindrà els mateixos resultats que una sessió de càsting normal”.

Abans d’iniciar-se a ‘Dungeons & Dragons’, els dos estaven treballant en el film de ‘Flash’ en solitari per al DCEU abans de sortir per diferencies creatives reportades, i al mirar cap enrere per desenvolupar aquell projecte, van descobrir que van aprendre algunes lliçons sobre el tipus de narració d’històries per a Projectes de gran pressupost.

“El desafiament és tractar-lo com ho farien amb un film molt més petit, i no quedar atrapat en el fet de que té més de $100M per gastar i començar a pensar en les peces més grans que poden construir”, va dir Goldstein. “Més bé, concentrar-te en les coses que ho fan especial i fer que una audiència inverteixi, i aquest són els personatges. Això està en les coses que no necessiten molts diners per fer el correcte. Així és com ens vam apropar a ‘The Flash’ i així és com ens vem apropar a D&D”.

“També és com en vam apropar a Spider-Man”, va senyalar Daley. “La nostre escena preferida que vam escriure en el film va ser l’escena en el cotxe on Michael Keaton condueix a Tom Holland al ball. Provablement va ser l’espectacle menys visual de tot aquest film”.

Anteriorment es va informar que el director de ‘Goosebumps’, Rob Letterman, dirigiria ‘Dungeons & Dragons’ el 2016, però aquell film no es va arribar a materialitzar i el projecte ha passat per diverses interaccions, inclosa una amb el director de Lego Batman, Chris McKay.

El joc de rol Dungeons & Dragons es va fer popular per primer cop l’any 1974 i des de llavors ha acumulat milions de jugadors i fanàtics en tot el món. La propietat enormement popular també ha influït en nombrosos escriptors, directors, dissenyadors de jocs i altres professionals creatius al llarg de les seves quatre dècades. El llargmetratge es va anunciar per primer cop l’any 2013, en el que va començar una disputa pels drets entre l’estudi i Hasbro (empresa matriu de la editorial Wizards of the Coast), però els problemes es van resoldre l’any passat i el film segueix en desenvolupament.


Adaptat per primer cop a la pantalla petita com una sèrie animada de televisió l’any 1983, l’icònic joc de rol de Gary Gygax i Dave Arneson es va convertir en un film live-action a l’any 2000 dirigida per Courtney Solomon. El film no va ser un èxit de critica ni financer, però va conduir a una seqüela de telefilm l’any 2005 amb ‘Dungeons & Dragons: Wrath of the Dragon God’ i una continuació directa a DVD amb ‘Dungeons & Dragons: The Book of Vile Darkness’ el 2012.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada