Estrena Destacada

'Immaculate'.

'Immaculate'.
Estrena 01/05/24

dijous, 12 de febrer del 2015

'Alien'.

El director Neil Blomkamp (Distric 9, Elysium, Chappie), va penjar en el seu instagram uns dissenys sobre un hipotètic film d'Alien; no sabia la que anava a liar (o potser si). El director ha començat la promoció de 'Chappie' i diferents mitjans han aprofitat per preguntar-li per l'estat d'aquest projecte, i la seva resposta, a grans trets i del que es dedueix dels seus comentaris es, 'una passa més a prop del que estava abans'.







































"Hi ha una gran probabilitat que això succeeixi , si decideixo tornar a intentar fer aquesta pel·lícula", explica Blomkamp. La Fox no es el problema, el problema sóc jo. Tinc que assumir el xip mental necessari. Si fos per la Fox demà mateix començaria a rodar. (Si truco i dic) "Ok, fet", aquesta pel·lícula es fa.








































En quin estat es troba aquesta versió d'Alien? Sobre el paper, molt avançat, Blomkamp ha indicat que va començar a desenvolupar el film amb converses mantingudes amb Sigourney Weaver durant el rodatge de Chappie; idees que va treballar durant l'any següent de post-producció del film. "Quan no em necessitaven a la sala de muntatge, vaig fer bàsicament la història sencera i la vaig acompanyar amb esbossos", diu Blomkamp, que aprofita per explicar que aquest projecte neix de certa frustració - "En aquell moment no sabia si tornaria a rodar una altra pel·lícula, així que se li va acudir la idea de lliurar (el disseny) directament ".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada