Quan
avui es compleixen 100 anys, de la creació de la companyia United Artists,
fundada per D. W. Griffith, Charlie Chaplin, Mary Pickford i Douglas Fairbanks,
amb la intenció de recuperar el control creatiu per als actors i directors,
avui s’ha donat a conèixer doncs que Annapruna Pictures, Orion Pictures i Metro
Goldwyn Mayer, rellançaran la marca del estudi –avui dia limitat principalment
a la creació de contingut digital- en forma de nova distribuïdora: United
Artists Releasing.
UAR
s’encarregarà de distribuir els projectes de les tres productores –entre les
quals es troba ara el nou film de James Bond, dirigit per Cary Fukunaga amb
Daniel Craig de nou en el paper principal-. El primer títol que oferirà el nou
logo de la companyia serà la nova producció de Laika Studios, ‘Missing Link’.
La
intenció de les tres companyies es la de distribuir, a traves de UAR, entre 10
i 14 títols l’any, tant propis com de tercers, als qui prometran “control
financer i artístic” tant sobre els films com sobre el marketing i la
distribució de les mateixes, en paraules de la fundadora de Annapruna, Megan
Ellison.
UAR
s’ofereix com alternativa contra la incertesa en aquesta etapa de
transformacions industrials, “Crec que es important”, explica Ellison en el
comunicat, “que existeixi una opció independent que doni el vist i plau, i que
pugui oferir transparència, dedicació i un tracte just al cinema”.
Per
ara el més immediat, UAR estrenarà la biografia de la lluitadora de la WWE
Paige, ‘Fighting With My Family’, dirigida per Stephen Merchant, amb Florence
Pugh i The Rock, el reboot de ‘Child’s Play’ o el film animat de la Familia
Addams, amb veus de Oscar Isaac i Charlize Theron, i dirigida per Conrad
Vernon.
Des
de Screen Daily.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada