Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dimarts, 7 de novembre del 2017

'It 2'.


Jessica Chastain es postula com a candidata en el repartiment de la seqüela de ‘It’. Fa quatre anys Andy Muschietti debutava en el llargmetratge adaptant el seu propi curt ‘Mama’, amb Guillermo del Toro com a productor i Jessica Chastain al capdavant del repartiment. Aquella pel·lícula va funcionar força bé, però no tant com el segon llargmetratge, la adaptació de la novel·la de Stephen King ‘It’, que ha estat una de les sorpreses de 2017.

Ara que s’ha posat en marxa la seqüela que es centrarà en la versió adulta dels personatges protagonistes, durant una entrevista Chastain en la promoció de ‘Molly’s Game’, l’actriu a afirmat el següent al ser preguntada per una hipotètica incorporació a ‘It 2’: “Estimo a Andy i Bárbara (la seva germana i productora). Vaig treballar amb ells en el debut de Andy, la seva pel·lícula ‘Mama’. La seva primera pel·lícula i ja saps, Bárbara es una de les meves millors amigues, així que ja veurem. Segurament que m’agradaria, són amics meus. Son com la meva família. M’agradaria formar part de qualsevol projecte que facin, així que esperem que es pugui fer realitat”.

Sembla a ser que no hi ha cap dubte sobre l’interès de Chastain en el projecte, més pel vincle personal amb el director i productora que cap altre cosa, però qualsevol incorporació del nivell de Chastain, que interpretaria a la versió adulta de Beverly, segur que serà molt positiu per a la seqüela.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada