Estrena Destacada

'The Fall Guy'.

'The Fall Guy'.
Estrena 26/04/24

divendres, 8 de desembre del 2017

'Baby Driver 2'.


En una entrevista per a Entertainment Weekly, el director Edgar Wright va parlar de que estava a punt de confirmar-se la seqüela de ‘Baby Driver’. “L’acord s’està duent a terme mentre parlem. Per tant, amb sort escriuré el guió d’una segona entrega. Definitivament tinc moltes idees per dur-la a terme”.

Va continuar: “ No se si serà la meva pròxima pel·lícula. Estic treballant amb això en aquest moment. Tinc un parell de coses que estat desenvolupant i també algunes idees noves. També estan totes les coses agradables que m’han ofert des de que s’estrenés ‘Baby Drive’. Van passar quatre anys des de que estrenés ‘The World’s End’ i ‘Baby Driver’. No vull que passi tant de temps. M’agradaria tenir una pel·lícula en els pròxims dos anys”.

Recordem que ‘Baby Driver’ va recaptar 226.945.087$ costant-ne 34M$, i ha estat una de les pel·lícules més rendibles d’aquest any.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada