Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dimecres, 28 de juny del 2023

'Eddington'.

S’ha confirmat que el pròxim film del director Ari Aster (Hereditary, Midsommar) serà un western, amb més detalls revelats.

Aster ha dirigit recentment la tragicomèdia surrealista Beau Is Afraid, protagonitzat per Joaquin Phoenix, un home que empren un viatge a casa amb la seva mare. Aster també ha dirigit pel·lícules com l’aclamat film de terror Hereditary protagonitzat per Toni Collette i el film de terror popular Midsommar protagonitzat per Florence Pugh.

Segons La Republica (via World of Reel), el seu pròxim film es titula Eddington. És un western contemporani ambientat en un poble miner de coure fictici a Nou Mexic durant la Pandèmia.

“Hi va haver un període de temps en el que vaig pensar que Midsommar seria el llargmetratge debut, i va haver-hi un període en el que vaig pensar que un altre guió anomenat Eddington podria ser la primera pel·lícula”, va dir Aster un cop a Reddit. “Durant uns cinc anys, vaig tractar de posar en marxa aquesta comèdia obscura de conjunt occidental-noir. Aquest no serà el pròxim, per cert, tot i que encara tinc moltes ganes de realitzar-ho. Vaig fer Hereditary primer, però sempre vaig tenir ‘Midsommar’ a la meva butxaca del darrera, com si estigués allà mateix en mi”.

“Tot i que és una espècie de, no se si l’anomenaries un western revisionista. És contemporani; un peu està en el western i un peu està encara més fort en el gènere negre. Així que és com una comèdia obscura occidental de conjunt de cinema negre”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada