Estrena Destacada

'The Fall Guy'.

'The Fall Guy'.
Estrena 26/04/24

diumenge, 21 d’octubre del 2018

'A Quiet Place 2'.


Segons THR finalment John Krasinski ha firmat amb Paramount Pictures per, en un principi, escriure el guió de ‘A Quiet Place 2’; després d’haver dirigit, coescrit i protagonitzat la primera entrega. ‘A Quiet Place’ va costar 17M$, en va recaptar 188.024.361$ als USA i 150.539.391$ a la resta del món i un global de 338.563.752$.

“Vaig tenir una petita idea per a una seqüela, però no vaig pensar que fos en lloc. Li vaig avançar alguna cosa al estudi però em van dir que ho penses una mica més. I després em vaig dir: ‘Això podria funcionar’. Per tant, actualment estic escrivint la seqüela” va dir Krasinski en un Q&A a al Silver Screen Theater de Los Angeles.

‘A Quiet Place 2’ te fixada la data d’estrena als USA, per al pròxim 15 de Maig de 2020.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada