Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dissabte, 13 d’abril del 2019

'Star Wars: The Rise of Skywalker'.

Ja tenim aquí el primer tràiler de la novena entrega de ‘Star Wars’, amb títol i el primer cartell; ‘Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker’.

I una entrevista al seu director J.J Abrams a Fast Company, de com es va trobar de sobte tornant a dirigir una pel·lícula de ‘Star Wars’, després de l’acomiadament de Colin Trevorrow.

Com ho descriu Abrams:

“No es suposava que hagués de ser jo. Jo no anava a ser ‘aquest tio’. Estava treballant en un altre projecte, ‘el meu pròxim projecte’, per si sonava la flauta. Llavors va arribar Kathleen Kennedy (presidenta de Lucasfilm) i em va preguntar si consideraria tornar a bord. Se que ‘The Force Awakens’ tenia els seus crítics, però vaig acabar molt content amb aquesta pel·lícula. En termes generals: em va semblar que havíem esquivat una bala. I me’n vaig anar de Star Wars estimant-la tant com quan vaig arribar. Tenia la sensació de que repetir això era una mica jugar amb foc, especialment amb les limitacions de temps a les que ens enfrontàvem”, explica.

“Perquè un cop ho agafes amb una data d’estrena ja anunciada”, afegeix, “tot funciona al reves”. Tens dos anys i comences des de zero. Sense història, sense repartiment, sense dissenys, sense sets. Val que hi havia una pel·lícula precedent, però això es com començar de nou. Així que el primer que vaig fer va ser contactar amb Chris Terrio (Argo, Batman v Superman) per a que m’ajudes amb el guió. I, pel que respecte a les preguntes fonamentals que es van plantejar en un principi, vam ser completament despietats, en lo que a història es refereix. Perquè no tenia ni idea, al principi, sobre com abordar-les”.

“A més”, puntualitza, “s’ha de tenir en compte que Rian Johnson va dur Episode VIII en un altre direcció. Que aquesta pel·lícula anava a ser la resposta a això. Que no estàvem continuant el que ell va començar, sinó que (Johnson) estava prosseguint el que vam començar nosaltres, que a la vegada vam prendre d’un altre persona. I a més tenim que resoldre nou pel·lícules: fils de grans idees establertes de fa dècades. Ara, en retrospectiva, i per respondre a la seva pregunta, crec que ho hem aconseguit”.

Per altra banda, hi ha unes declaracions del CEO de Disney, Robert Iger, en la que confirma a Bloomberg quelcom que no serà una sorpresa: un parèntesi a Star Wars després de l’estrena d’aquesta pel·lícula per a desenvolupar futurs projectes de la franquícia, tant cinematogràfics –dos trilogies noves, una amb Rian Johnson i un altre amb David Benioff i D.B. Weiss- com televisius –les sèries de Disney+-. Iger, per rematar, també va confirmar que deixarà el càrrec el 2021, quan tots els plans per al pròxim lustre de Disney estiguin ja en marxa.

            


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada