Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dissabte, 8 de gener del 2022

'Samo Lives'.

Kelvin Harrison Jr. està llest per a interpretar al icònic artista estatunidenc Jean-Michael Basquiat en el nou projecte anomenat Samo Lives.

Samo Lives està programat per a ser dirigit per Julius Onah (The Cloverfield Paradox) i explorarà la vida i carrera del llegendari artista novaiorquès. El dimecres es va publicar un lloc web del film, amb una declaració de Onah sobre el pròxim film i el que espera aconseguir amb ell.

“Part del meu coneixement de Jean-Michael ha estat a través del film de Julian Schnabel de 1996”, va dir Onah. “Era una porta d’entrada per a un nen desesperat per a trobar artistes en els que pogués veure’s a si mateix. Però quan més creixia i més aprenia sobre Jean-Michael, més vaig començar a sentir que la seva història no s’havia explicat completament al cinema. Mai hem vist l’espectre complert de la increïble vida de Basquiat com a artista negre i fill de la diàspora africana immigrant. I la riquesa i els matisos del seu viatge és una història digna de celebració. L’alegria, l’emoció, la passió i en última instància, el poder transformador de superar dificultats com a foraster per a crear quelcom que sobreviurà a tots i cadascun de nosaltres. És una cosa preciosa. Així que fa dos anys em vaig embarcar en un altre fase del meu viatge creatiu quan em vaig preguntar: quina mena de film inspiraria l’art de Jean-Michael?”

Onah va continuar assenyalant que la “última intenció” del film serà “centrar-se en el poder inspirador” de la vida de Basquiat. “Al capturar-lo a través de la lent d’un director negre i escriptor de la diàspora per primer cop, crec que la seva història pot parlar d’una experiència complexa i amb una especificitat que encara tenim que veure. Unir a les persones amb el seu treball (de totes les races, classes i cultures) és potser el més gran llegat de Jean-Michael Basquiat. El seu art ha canviat el món”.

Per a Harrison, aquest serà un altre gran film en la carrera del jove actor. El seu paper destacat li va arribar amb Mudbound el 2017, abans de protagonitzar diversos films entre ells It Comes at Night, Luce, Waves, The Trial of the Chicago 7 i el més recent Cyrano.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada