Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dimecres, 14 de desembre del 2022

'Rogue Squadron'.


Patty Jenkins ha trencat el seu silenci.

La directora de Wonder Woman ha emès un comunicat a les xarxes socials sobre la cancel·lació de Wonder Woman 3, afirmant que mai s’ha allunyat del projecte i va oferir una actualització de Rogue Squadron el seu pròxim film de Star Wars, a la que encara està unit.

“Originalment vaig deixar Rogue Squadron després d’un llarg i productiu procés de desenvolupament quan va quedar clar que no podia succeir el més aviat possible i no volia endarrerir més Wonder Woman 3”, va explicar Jenkins. “Quan ho vaig fer, Lucasfilm em va demanar que considerés tornar per a Rogue Squadron després de Wonder Woman 3, el qual va ser un honor per a mi, així que vaig acceptar. Van fer un nou tracte amb mi. De fet, encara hi treballo i aquest projecte ha estat en desenvolupament actiu des de llavors. No se si succeirà o no. Mai ho fem fins que es completa el procés de desenvolupament, però espero amb neguit el seu potencial en el futur”.  

En quant a Wonder Woman 3, va dissipar els rumors de que es va allunyar i el va matar.

“Això no és simplement cert”, va explicar Jenkins. “Mai em vaig allunyar. Estava oberta a considerar qualsevol cosa que em demanessin. Tenia entès que no hi havia res que pogués fer per avançar en aquest moment. DC òbviament està submergit en els canvis que ha de fer, així que entenc que aquestes decisions són difícils en aquest moment”.

A continuació podeu donar un cop d’ull al comunicat complet de Jenkins...

La creativa també ha agraït als fans i va afirmar que no volia que el seu “bonic viatge” amb Wonder Woman acabés amb una nota negativa. Jenkins també li desitja a la franquícia i el seu llegat “un futur increïble per davant”, ja sigui amb ella o no.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada