Estrena Destacada

'Wicked'.

'Wicked'.
Estrena 22/11/24

divendres, 12 de gener del 2018

'Fox & Warner'.


Comencem pel principi, aquest dijous 20th Century Fox ha donat a conèixer que de nou la producció de ‘Gambit’ es queda sense director Gore Verbinski i amb aquest ja són tres els que han abandonat el projecte, que des de que es va començar a gestar no ha fet res més que tenir problemes. A més d’aquest anunci, també ha donat a conèixer noves dates de les següents pel·lícules a estrenar, exceptuant ‘X-Men: Dark Phoenix’ que manté la data d’estrena per al 2 de Novembre d’aquest estrenat 2018.

Desglossem:

-The New Mutants: La pel·lícula de terror de Josh Boone, endarrereix la seva estrena deu mesos, passant del 13 d’Abril de 2018 al 22 de Febrer de 2019. Per un motiu purament cinematogràfic: l’estudi vol més terror, segons han informat a TheWrap fonts properes al projecte. L’altre motiu que han justificat el canvi de data és: saturació de mercat. ‘The New Mutants’ s’anava a estrenar en le mateix any en que hi ha ‘Deadpool 2’ i ‘Dark Phoenix’, pel que creuen convenient dosificar. Hi ha agut visualitzacions de prova de la pel·lícula, i segons TheTracking Board, està bé, però hi ha possibilitats de ser molt millor.
       

-Deadpool 2: Aquesta a diferència de l’anterior, avança dues setmanes l’estrena i passa del 1 de Juny de 2018 al 18 de Maig de 2018. Dues setmanes després de l’estrena de ‘Avengers: Infinity War’ i una setmana abans de l’estrena de ‘Solo: A Star Wars History’. L’analista de Exhibitor Relations, Jeff Bock, explica a The Wrap que la confiança de Fox en la nova data d’estrena es deu al contingut de violència en el film, que podria destacar per damunt de les altres dues pel·lícules, de classificació més “suau”, per atreure un altre tipus de públic.
       

-Gambit: Aquesta s’endarrereix de Febrer de 2019 a Juny de 2019. L’estudi creu que funcionarà més com a pel·lícula estiuenca, de nou segons fonts properes al projecte, però la realitat ens diu un altre cosa, ja que com he comentat han perdut un director per any -Rupert Wyatt 2015, Doug Liman 2016 i Gore Verbinski 2017- tot per diferencies creatives, en un film on l’últim borrador del guió apuntava a intensificar l’ambient on es desenvoluparia i del qual es natural el mutant protagonista Nova Orleans. Jeff Sneider, editor en cap de The Tracking Board, especula amb la possibilitat de que Tatum intèrpret de Gambit i productor principal, estigui boicotejant el projecte per forçar la seva sortida.

Tot això, es el que ha succeït en les últimes hores en el estudi arrant segurament de la compra per part de Disney de 21st Century Fox. De fet Sneider ho corrobora: Crec que es pot establir una opinió sobre l’impacte que ha exercit dita compra en aquesta secció fins que la operació es consolidi (de dos a tres anys, aprox), però recomanaria tenir com a punt de vista, que ara mateix el talent creatiu de l’estudi No Sap Absolutament Res al marge de la promesa de que la companyia del ratolí intentarà conservar-ho en la mesura de lo possible.

Hi ha ara mateix una incertesa molt gran en aquests moments, només cal escoltar les declaracions d’un dels més destacats creadors i prolífics de l’estudi, el showrunner Ryan Murphy (‘American Horror Story), qui ha decidit quedar-se sota el segell de Fox, no sense abans rebre la trucada del CEO de Disney, Robert Iger, a l’espera de saber el que succeix -per no nomenar el molt que provable ajust econòmic en forma de comiats i que te tot el món en tensió-.

Ara el torn de Warner:

Això és el que ha dit el CEO de Warner Bros. Entertainment, Kevin Tsujihara:

“No podem fer el que ha fet Disney. A ells els hi ha funcionat, molt, molt bé. Però no es el que som. Tenim que seguir creant una plantilla equilibrada de tot tipus i gènere de pel·lícules’.

Tsujihara va fer aquestes declaracions després d’anunciar que havia donat l’ordre de augmentar les competències del seu director subordinat, el president de Warner Bros. Pictures, Toby Emmerich. Presa aquesta decisió, Tsujihara es desvincula de l’aprovació i desenvolupament de projectes de l’estudi...Però es reserva el dret a vetar. “Toby donarà llum verda, jo donaré la llum roja”, ha declarat el directiu a The Wrap, qui engloba la decisió en un intent per reduir el nombre d’influences en el desenvolupament de pel·lícules i de dissoldre, d’una vegada per totes, del mecanisme al que es referia Tsujihara en les seves declaracions: procés decisori per comitè. Ara bé, en l’univers DC per sota de Emmerich es troba el nou president de DC Movies, Walter Hamada, conegut seu de la divisió de New Line de l’estudi.

Però no són només aquests canvis, ja que se’n va la responsable de marketing, Sue Kroll. L’executiva, abans d’anar-se, va haver de desmentir una informació prèvia de The Wrap, on l’acusaven “d’odiar les pel·lícules de súper herois”, tot a ran de la publicitat de la pel·lícula ‘Justice League’, on simplement no apareixia Superman, ni tant sols en els cartells publicitaris, per la cosa de donar misteri a una producció, la qual venia de ‘Batman v Superman’, on quedava pales que Superman no havia “marxat” del tot. I a més al cap de pocs mesos d’acabar el rodatge, es van començar a filtrar joguines i logos del home d’acer. Per no parlar del desastrós intent d’amagar-li el bigoti que duia mentre gravava al mateix temps Mission Impossible 6, i que ningú de Warner va fer declaracions oficials al respecte. Kroll ha dit que aquestes insinuacions “són definitivament falses” i que defensa “tot el procés publicitari i de marketing en una campanya que va ser estratègica i creativa”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada