Estrena Destacada

'The Fall Guy'.

'The Fall Guy'.
Estrena 26/04/24

dimarts, 9 de gener del 2018

'Spawn'.


Todd McFarlane ha parlat del seu projecte i ha revelat que ‘Spawn’ no serà una pel·lícula de súper herois sinó un thriller amb tocs sobrenaturals. L’escriptor canadenc ha dit: “Acabem de tancar el guió i estem pressupostant. La pel·lícula serà obscura i seria, serà classificació R (majors de 18 anys). No serà una pel·lícula de súper herois, sinó un thriller sobrenatural. L’únic en la pel·lícula que és fantàstic serà Spawn, la resta serà més normal”.

Segons McFarnalne, la pel·lícula anirà molt més enllà que ‘Deadpool’ o ‘Logan’: “Parlem de traumes, traumes humans el més seriosos possibles”. L’escriptor i ara director del projecte, es refereix a més a la pel·lícula com el seu ‘Jaws’: “M’agrada explicar que és el meu ‘Jaws’. Spawn no diu cap paraula en tota la pel·lícula, igual que ‘Jaws’. Tracte sobre un sheriff i la seva gent, perseguint un fantasma. Això és tot. El protagonista no és Spawn, sinó el policia, com el sheriff Brody a ‘Jaws’.

En quan a la responsabilitat del projecte, no sembla que estigui nerviós: “Hauria d’estar-ho? Si. Ho estic? No. No tinc 24 anys...tinc 50. Tinc a bona gent al voltant meu, he tingut aquesta idea en el cap durant una dècada i la he dirigit mil cops en la meva imaginació. Tinc molt clar el que vull fer...i en quant al Storyboard, aquí estic. Si puc veure-ho, puc dibuixar-ho”.

Sembla a ser que el projecte del antiheroi Spawn marcarà un abans i un després dintre de les pel·lícules de “súper herois” per adults.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada