Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dilluns, 3 d’abril del 2023

'Moana live-action'.


L’actor Dwayne Johnson ha revelat en un vídeo l’anunci de que Disney està treballant en una nova versió ‘acció en viu de Moana.

“Em sento profundament honrat i aclaparat per la gratitud de dur la bonica història de Moana a la gran pantalla en acció en viu”, va declarar Johnson. “Aquesta història és la meva cultura i aquesta història és emblemàtica de la gracia i la força guerrera del nostre poble. Porto aquesta cultura amb orgull a la meva pell i en la meva ànima, i aquesta oportunitat unica en la vida de reunir-me amb Maui, inspirat per el manà i el esperit del meu difunt avi, el Gran Cap Peter Maivia, és molt profund per a mi”.

“Vull agrair als meus socis de Disney pel seu fort compromís amb aquest esforç especial, perquè no hi ha millor món per honrar la història de la nostra gent, la nostra passió i el nostre propòsit que a través del àmbit de la música i la dansa, que és el centre del que som com a poble polinesi”.  

La nova versió d’acció en viu de Moana estarà produït per Johnson, Dany García i Hiram García a traves de la seva companyia Seven Bucks Productions i Beau Flynn per a Flynn Picture Co. Estarà produït per Auli’i Cravalho, la veu de Moana de 2016, i Scott Sheldon de Flynn Picture Co. Jared Bush, qui va escriure el guió de Moana, també participarà en la producció de la nova versió al costat de la professional de la industria Samoana Dana Ledoux Miller.

A continuació podeu veure l’anunci de Johnson a YouTube...

          

Estrenat l’any 2016, Moana va rebre crítiques positives i va guanyar un total de $682.685.656 a nivell mundial. El film ha tingut molta popularitat, ja que es va mantenir entre els 15 millors films del servei de streaming de Disney+ als Estats Units durant el 2022.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada