Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dimecres, 12 d’abril del 2023

'Star Wars Untitled Film'.


Un film de Star Wars sense títol ha estat anunciat en l’esdeveniment del Star Wars Celebration del cap de setmana passat, per la presidenta de Lucasfilm, Kathleen Kennedy, amb Rey Skywalker de Daisy Ridley com a protagonista principal.

El film és el mateix títol secret de Star Wars que dirigirà Sharmeen Obaid-Chinoy (Ms. Marvel). Recentment es va revelar que el creador de Peaky Blinders, Steven Knight escriurà el guió. Knight també ha escrit The Girl in the Spider’s Web de 2018 i Spencer de 2021.

Ridley va aparèixer per últim cop en l’univers de ciència-ficció com a protagonista a Star Wars: The Rise of the Skywalker, que va descriure com la seva experiència cinematogràfica preferida.

“Així que em vaig sentir molt còmode i realment vaig fer un esforç per estar present tots els dies. I va ser la meva experiència de filmació preferida per aquesta raó perquè realment ho estava assimilant tot i per res l’alegria i l’emoció havien marxat. Així que vaig sentir que podia respirar una mica més tranquil·la. Vull dir, els estimava a tots, però va ser agradable estar realment en el meu cos per aquesta ultima experiència de filmació”.

Actualment hi ha diversos projectes de Star Wars a l’horitzó, inclosa la sèrie de Disney+ Ahsoka, The Acolyte i Skeleton Crew. La tercera temporada de The Mandalorian està en emissió actualment, mentre que el videojoc de Star Wars Jedi: Survivor sortirà a la venda el 28 d’abril.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada