Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dilluns, 3 de juliol del 2023

'John Wick: Chapter 5'.


El director Chad Stahelski ha ofert una actualització sobre John Wick: Chapter 5.

La franquícia John Wick ha estat una sèrie de films d’acció de gran èxit protagonitzats per Keanu Reeves com l’assassí a sou principal. Cada film ha ofert baralles, armes i morts com cap altre. Amb l’èxit de John Wick: Chapter 4 a principis d’aquest any, alguns s’han preguntat si hi haurà una cinquena entrega, especialment després del final de la pel·lícula que va semblar oferir una conclusió final per a la franquícia.

“Honestament, no ho sé”, va dir Stahelski a Empire sobre les perspectives de John Wick 5. “Lionsgate està interessat en realitzar més coses de John Wick, comprensiblement. No és res dolent que un director tingui una propietat de la que vulgui fer-ne més. No tinc una presa en aquest moment. Però podria despertar-me demà i tenir una idea genial de que li diria a Keanu o ell me la diria a mi, i podria tocar la fibra sensible de ‘Oh, Déu meu, tenim que fer això ara mateix”.

Diuen que circulen algunes idees sobre el film. “Tinc escenes, tinc seqüències d’acció al meu cap que no hem utilitzat i que m’encantaria realitzar”, diu Stahelski. “Si tornem, no podem simplement fer el mateix. Haig de fer la meva tasca. Haig de millorar”.

Actualment hi ha quatre films de la saga John Wick. Hi haurà un film derivat anomenat Ballerina protagonitzat per Ana de Armas i una sèrie preqüela de tres parts anomenada The Continental.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada