Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dissabte, 21 d’octubre del 2023

'Knives Out 3'.

Rian Johnson ha tornat a treballar en el guió de Knives Out 3, ara que la vaga de guionistes (WGA) ha acabat.

Parlant amb The Wrap, Johnson va dir que està reprenent el treball d’un tercer film de Knives Out amb Daniel Craig donat que la vaga de la WGA per millores salarials, protecció contra la IA, entre d’altres termes va acabar el passat 27 de setembre.

“Està avançant”, va dir. “Òbviament no vaig poder treballar durant la vaga i ara que ha acabat, estic capbussant-me amb totes les meves forces i així va avançant. Tinc la hipòtesis, tinc l’escenari, tinc el film al meu cap. És sols qüestió d’escriure la maleïda cosa”.

Escrit i dirigit per Johnson, Knives Out es va estrenar el 2019. En el film, Daniel Craig interpreta a un animat detectiu privat anomenat Benoit Blanc que ha de descobrir qui ha assassinat a Harlan Thrombey (Christopher Plummer), un ric novel·lista sobre crims que acaba de fer 85 anys. Ana de Armas, Chris Evans, Jamie Lee Curtis, Michael Shannon, Toni Collette, Don Johnson, Lakeith Stanfield, Katherine Langford i Jaeden Martell també protagonitzen.

Una seqüela, Glass Onion: A Knives Out Mystery, es va estrenar el 2022. Amb una sola estrena limitada als cinemes, abans de començar a transmetre’s en el servei de streaming de Netflix, el film va ser novament escrit i dirigit per Johnson i va veure a Craig reprendre el paper del detectiu Benoit. A ell se li va unir aquest cop: Janelle Monáe, Edward Norton, Kathryn Hahn, Leslie Odom Jr., Kate Hudson, Dave Bautista, Jessica Henwick i Madelyn Cline.

Quan Glass Onion: A Knives Out Mystery es va estrenar en el Toronto International Film Festival el setembre de 2022, Johnson va dir que planejava continuar fent més seqüeles de Knives Out mentre pogués. “Seguiré fent això, fins que Daniel Craig em bloquegi en el seu telèfon”, va comentar a través de Variety.

Johnson també li va dir a Variety el gener d’aquest any: “Realitzem aquests films com a entreteniment per davant de tot. Lo emocionant de realitzar [Glass Onion] va ser la idea d’intentar emular a Christie amb una història completament nova. Estic començant a treballar en la tercera entrega ara, i això és el que també m’apassiona creativament: no tinc que repetir l’últim film de cap manera. L’objectiu és avançar en una direcció completament nova des del punt de vista de to i temàtic”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada