Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

divendres, 5 de gener del 2024

'Spawn'.


Todd McFarlane diu que està llest per acudir a inversors externs si el pròxim film de Spawn no es realitza aquest 2024.

McFarlane ha anunciat recentment els seus plans d’escriure i dirigir un reinici de Spawn (2007). Aproximadament 10 anys després, Spawn va fer un tracte amb Blumhouse per  aproduir el film amb Jamie Foxx com a protagonista en el paper principal.

El progrés en el projecte s’ha estancat des de llavors, tot i que Jason Blum ha dit recentment que té la intenció de que el film s’estreni al 2025. Parlant amb ComicBook.com, McFarlane va dir que, si bé encara vol treballar amb Blumhouse en el projecte, està llest per acudir a inversors externs si no s’aconsegueix avenços notables en el film durant aquest any.

“2024 serà el meu èxit o el meu fracàs de totes maneres, veritat? O li dono a Hollywood la millor oportunitat per a fer-ho i sinó, tinc molts inversors externs esperant”, va revelar McFarlane a ComicBook.com. “Així que estic tractant de veure si podem arribar a un acord correcte dintre de la norma de l’estructura de Hollywood. Si no, hi ha hagut molts d’exemples, de fet, un parell de grans l’any passat, en els que la gent va sortir dels canals normals i va tenir èxit. I la gent ha fet això abans amb films independents: fas el teu film i simplement cerques un distribuïdor. Això ho podria fer en un obrir i tancar d’ulls”.

Va afegir: “Amb els dits creuats, faré l’esforç més gran possible per aquells que viuen dintre dels seus límits. Òbviament, Jason Blum és un dels millors a l’hora de fer les coses. Em diu que podré llegir el guió aquest mes, pel que el correu electrònic s’enviarà aquesta setmana per a recordar-los que m’ho van prometre. Quelcom ha de passar, alguna cosa passarà, sols em conec a mi mateix. Alguna cosa passarà perquè si no puc resoldre-ho per dins, ho resoldré per fora. Sols em conec a mi mateix. Però, amb sort, podem arribar a un acord que mantingui involucrades a totes les parts que han estat involucrades al llarg dels anys”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada