Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dimecres, 9 d’octubre del 2019

'Dylan Dog'.


Està en desenvolupament l’adaptació en sèrie, del còmic Dylan Dog i James Wan (un altres més), s’ha sumat al projecte.

Creat per Tiziano Sclavi, la sèrie de còmics segueix les gestes del seu investigador paranormal titular britànic, que amb el seu company Grouch, imitador de Marx, pren casos que solen implicar monstres, fantasmes, vampirs, homes llop i zombis.

“Dylan Dog és un dels meus còmics preferits de tota la vida. Vaig conèixer per primer cop al investigador de malsons quan estava en el institut a traves dels meus amics europeus. I tot i que jo no entenia bé el text estranger, vaig entendre ràpidament la història a traves del preciós treball artístic i les seves meravelloses referencies al gènere de terror”, va dir Wan.

La sèrie comptarà amb 10 episodis i tot i que noi hi ha encara ni cadena ni plataforma associada, estarà produïda per Wan a traves de la seva productora Atomic Monster, juntament amb Bonelli Entertaiment.

Via /Film.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada