Estrena Destacada

'Bagman'.

'Bagman'.
Estrena 27/09/24

dimarts, 10 de setembre del 2024

'Britney Spears Biopic'.

Emma Roberts diu que, el seu somni seria interpretar a Britney Spears, en la pròxima pel·lícula biogràfica recentment anunciada.

El passat 01 d’agost, es va anunciar que la novel·la de memòries de Spears de 2023, The Woman in Me, es convertirà en un llargmetratge per a Universal Pictures. Jon M. Chu, conegut per dirigir Crazy Rich Asians de 2018, In the Heights de 2021 i les pròximes adaptacions de Wicked, entre d’altres, ha estat escollit  per a dirigir la pel·lícula, tot i que encara no s’han fet anuncis de càsting.

Poc desprès de que s’anunciés que la pel·lícula estava en procés, la ex assistent de Spears durant molt de temps, Felicia Culotta, li va dir a TMZ que creu que Roberts seria una bona opció per a interpretar a la icònica cantant.

En una entrevista amb Cosmopolitan, li van preguntar a Roberts què pensava sobre la idea d’interpretar a Spears.

“Vaig pensar que m’agradava la seva assistent. Vull dir, el meu veritable somni és interpretar a Britney Spears”, va dir. “És un rumor, però espero que potser es faci realitat. Vull dir, recordo que em vaig tancar a la meva habitació i vaig escoltar In the Zone i vaig dir: ‘No puc sortir d’aquesta habitació fins que memoritzi cada paraula’”.

Va afegir: “Vull dir, li canto Britney al meu fill al bany tota l’estona. Sempre penso: ‘Per déu, deu pensar que sóc molt rara’. Això és una criança mil·lennista”.

Roberts és coneguda per a protagonitzar American Horror Story i per interpretar a Chanel Oberlin a Scream Queens. La seva filmografia inclou, Aquamarine de 2006, Nancy Drew de 2007, Valentine’s Day de 2010, Scream 4 de 2011, We’re the Millers de 2013, The Blackcoat’s Daughter de 2015, Nerve de 2016, The Hunt de 2020 i Madme Web d’enguany, entre d’altres títols.

Per ara no s’ha anunciat cap data d’estrena per al film. La pel·lícula estarà produïda per Marc Platt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada