Estrena Destacada

'Wicked'.

'Wicked'.
Estrena 22/11/24

dissabte, 4 d’abril del 2020

'Tribeca Film Festival'.


Unes setmanes després d’anunciar que el 19è Annual Tribeca Film Festival, que estava programat per realitzar-se del 15 al 26 d’Abril, seria cancel·lat degut a la pandèmia mundial, s’ha anunciat que la programació selecta del esdeveniment debutarà en online.

Tot i que les dates per al Festival principal encara no s’han anunciat, Tribeca continua donant suport als cineastes i creadors que encarnen l’esperit innovador del Festival des del seu inici i amb audiències que busquen una varietat d’històries i entreteniment, estan buscant explorar diferents formes de narració de contes i formes de connectar-se amb el públic.

La llista completa de programació online inclou:

-Tribeca Immersive’s Cinema360 – disponible públicament, centrada en el consumidor i accessible a Oculus TV, Oculus Go i OCulus Quest a partir del 17 d’Abril.

Tribeca és un dels primers i únics festivals en presentar aquesta curada experiència immersiva per als consumidors.

-Jurat i premis d’art: els guanyadors de totes les categories, inclosa Tribeca X, s’anunciaran a través de tribecafilm.com dintre de la finestra de les dates originals del Festival.

-Entre la comunitat creativa que s’uneix al jurat aquest any estan: Danny Boyle, Aparna Nacherla, Regina Hall, Yance Ford, Lucas Hedges, Pamela Adlon, Marti Noxon, Asia Kate Dillon i Sheila Nevins.

-Ara. Creators Market: mercat online privat exclusiu per a la industria que reuneix a narradors d’històries per a presentar nous projectes a una amplia gamma d’executius de la industria.

-Industry Extranet Resource Hub – accés orientat a la industria de films i programes seleccionats.

-Premis Tribeca X: els finalistes s’exhibiran públicament a www.tribecafilm.com a partir del divendres 3 d’Abril.

A més, Tribeca ja ha llançat altres iniciatives proactives:

-Un curtmetratge al dia manté l’ansietat allunyada: una curada sèrie de curtmetratges online diàriament amb selectes curtmetratges guardonats i estrenes online de múltiples exalumnes de tribeca.

-Soundtrack Sunday: presentacions en viu i seleccions de bandes sonores de celebritats en els canals de xarxes socials de Tribeca.

-#TribecaTakeoutChallenge: una companya de crida a l’acció de Instagram per inspirar a les persones a donar suport als seus restaurants locals mentre miren la seva pel·lícula preferida.

Tribeca és un dels nombrosos festivals que han estat cancel·lats degut a la pandèmia mundial, inclosos Cannes, SXSW i més.   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada