Unes setmanes després d’anunciar que el 19è Annual
Tribeca Film Festival, que estava programat per realitzar-se del 15 al 26 d’Abril,
seria cancel·lat degut a la pandèmia mundial, s’ha anunciat que la programació
selecta del esdeveniment debutarà en online.
Tot i que les dates per al Festival principal
encara no s’han anunciat, Tribeca continua donant suport als cineastes i
creadors que encarnen l’esperit innovador del Festival des del seu inici i amb
audiències que busquen una varietat d’històries i entreteniment, estan buscant
explorar diferents formes de narració de contes i formes de connectar-se amb el
públic.
La llista completa de programació online
inclou:
-Tribeca Immersive’s Cinema360 – disponible públicament,
centrada en el consumidor i accessible a Oculus TV, Oculus Go i OCulus Quest a
partir del 17 d’Abril.
Tribeca és un dels primers i únics festivals
en presentar aquesta curada experiència immersiva per als consumidors.
-Jurat i premis d’art: els guanyadors de
totes les categories, inclosa Tribeca X, s’anunciaran a través de
tribecafilm.com dintre de la finestra de les dates originals del Festival.
-Entre la comunitat creativa que s’uneix al
jurat aquest any estan: Danny Boyle, Aparna Nacherla, Regina Hall, Yance Ford,
Lucas Hedges, Pamela Adlon, Marti Noxon, Asia Kate Dillon i Sheila Nevins.
-Ara. Creators Market: mercat online privat
exclusiu per a la industria que reuneix a narradors d’històries per a presentar
nous projectes a una amplia gamma d’executius de la industria.
-Industry Extranet Resource Hub – accés orientat
a la industria de films i programes seleccionats.
-Premis Tribeca X: els finalistes s’exhibiran
públicament a www.tribecafilm.com a
partir del divendres 3 d’Abril.
A més, Tribeca ja ha llançat altres
iniciatives proactives:
-Un curtmetratge al dia manté l’ansietat
allunyada: una curada sèrie de curtmetratges online diàriament amb selectes
curtmetratges guardonats i estrenes online de múltiples exalumnes de tribeca.
-Soundtrack Sunday: presentacions en viu i seleccions
de bandes sonores de celebritats en els canals de xarxes socials de Tribeca.
-#TribecaTakeoutChallenge: una companya de
crida a l’acció de Instagram per inspirar a les persones a donar suport als
seus restaurants locals mentre miren la seva pel·lícula preferida.
Tribeca és un dels nombrosos festivals que
han estat cancel·lats degut a la pandèmia mundial, inclosos Cannes, SXSW i més.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada