Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dissabte, 27 de juny del 2020

'Ron Perlman'.










L’any passat el reboot de Neil Marshall i David Harbour de la franquícia del film ‘Hellboy’, no va ser gaire ben rebuda per part dels crítics ni tampoc per part dels fans, amb moltes de les crítiques negatives lamentant la falta de màgia de Guillermo Del Toro dels dos films anteriors, i sembla a ser que l’estrella Ron Perlman ho va sentir de la mateixa manera.

En una entrevista amb Comic Book Movie per a ‘Run With the Hunted’, l’actor de 70 va revelar que en realitat se li va oferir l’oportunitat de tornar a interpretar al paper principal, però sense el dues vegades guanyador d’un Oscar Del Toro, ni escriure ni dirigir el film, va dir que no estava interessat en tronar.

“L’únic que atura el tercer film de ‘Hellboy’ és el fet de que Guillermo [Del Toro] és un dels tipus més ocupats en el negoci”, va dior Perlman. “No podia fer-ho amb totes les coses que tenia alineades encara que volgues. Els dos films no tenien res a veure entre si. El reboot va ser quelcom en el que vaig tenir la oportunitat de participar i vaig decidir que la única versió de Hellboy en la que estic interessat és la que faig amb Guillermo i, per tant, al allunyar-me d’ella, realment em vaig allunyar d’ella, i no l’he vist i he sentit molt al respecte. Els vaig desitjar el millor, però no estava en el meu terreny”.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada