Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dilluns, 23 de gener del 2023

'Knives Out 3'.


Tot i que Glass Onion: A Knives Out Mystery acaba d’arribar a Netflix el passat mes, el director Rian Johnson ja té algunes idees sobre com seria un tercer film.

Parlant amb Empire Magazine recentment, Johnson va dir que el pròxim film que planifica seria la tercera entrega de Knives Out i que té algunes idees sobre quina podria ser la pròxima aventura de Benoit Blanc.

“Estic realitzant el pròxim [film de Benoit Blanc] a continuació”, va dir Johnson. “Perquè és el més emocionant en aquest moment per a mi. Això m’ha servit molt bé. Sento que qualsevol film que estic fent, necessito fer-lo perquè no puc imaginar-me fent un altre cosa. Saltaré al pròxim Benoit Blanc perquè no puc pensar en un altre història...Tinc un gran núvol d’idees, però encara no s’ha enfocat tot. Tot i això, és emocionant i és molt, molt diferent d’aquest. Això és el que m’emociona”.

Glass Onion: A Knives Out ha estat novament escrit i dirigit per Rian Johnson, qui ha produït el film al costat de Ram Bergman a través de la seva productora T-Street Productions. La seqüela segueix al detectiu Benoit Blanc mentre viatge a Grècia per a desfullar les capes d’un misteri que involucra a un nou repartiment de colorits sospitosos.

Aquesta segona entrega està protagonitzada per Daniel Craig de nou en el paper del detectiu Benoit Blanc i amb Kathryn Hahn, Edward Norton, Dave Bautista, Kate Hudson, Janelle Monáe, Leslie Odom Jr., Jessica Henwick, Madelyn Cline i Hugh Grant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada