Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dimecres, 21 de desembre del 2022

'Dwayne Johnson'.


Dwayne Johnson ha concedit als fans una actualització sobre el futur de Black Adam dintre del univers DC i no és particularment prometedor per a aquells que esperen una seqüela ràpida o que el personatge torni en poc temps.

“James Gunn i jo hem connectat, i Black Adam no estarà en el seu primer episodi de la narració. Tot i això, DC i Seven Bucks van acordar continuar explorant les formes més valuoses en que es pot utilitzar Black Adam en futurs episodis del multivers de DC”, va anunciar Johnson a Twitter. “James i jo ens coneixem des de fa anys i sempre ens hem donat suport l’un al altre per a tenir èxit. No és diferent ara, i sempre donaré suport a Dc (y Marvel) per a guanyar i guanyar a l’engròs”.

Johnson també va agrair als fans pel seu suport durant aquest temps.

“Vosaltres em coneixeu i tinc la pell molt gruixuda, i sempre poden comptar amb mi per a ser directe en les meves paraules. Aquestes decisions preses per James i el lideratge de DC representen la seva visió del DCU a través de la seva lent creativa. Després de 15 anys de difícil treball incansable per a finalment realitzar Black Adam, estic molt orgullós del film que hem entregat als fans de tot el món. Sempre recordaré la reacció dels fans a Black Adam amb gran gratitud, humilitat i amor”.

A continuació podeu llegir la declaració completa de Johnson...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada