Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dilluns, 13 de novembre del 2023

'Fear Street Film'.


Netflix està oficialment preparant un nou film de Fear Street.

Parlant amb Collider, Scott Stuber de Netflix Films va confirmar que actualment s’està escrivint un nou film independent de Fear Street.

“Òbviament, hi ha molts llibres”, va dir, “hi ha un independent en el que estem treballant ara mateix i un cop més estem intentant de aconseguir el guió correcte, però m’agrada molt l’equip també. Així que noto que si podem aconseguir el guió correcte, hi hauria una gran extensió d’aquesta franquícia”.

Stuber no va revelar més detalls sobre el projecte més enllà d’això. Tampoc està clar en aquest moment si algun personatge de la trilogia original de Fear Street tronarà o no per aquest film independent.

Basat en la sèrie de terror més venuda de R.L. Stine, la trilogia Fear Street va cobrir tres períodes de temps diferents de Shadyside: 1994, 1978 i 1666. Segueix la sinistre història de Shadyside a través d’un malson de 300 anys en desenvolupament. L’any 1994, un grup d’adolescents descobreix que els terribles successos que han perseguit a la seva ciutat durant generacions poden estar connectats i que poden ser els pròxims objectius.

Stine va insinuar anteriorment que és possible que arribin més films de Fear Street a Netflix. El juliol de 2022, li va dir a Yahoo! Entertaiment: “Als primers els hi va anar molt bé l’estiu passat. Aquests films em van sorprendre una mica, perquè totes tenien classificació R, i jo mai havia fet res amb classificació R! Tots aquells adolescents estaven essent cosits a ganivetades. Vaig pensar: De sobte tinc un film de terror!

A més a més d’un altre film de Fear Street, Stuber va dir que Netflix cerca ampliar encara més el seu catàleg de franquícies de terror originals. “Si ens fixem en la seva història, que m’agrada el terror, m’agradaria que trobéssim el nostre propi Freddy Krueger, el nostre propi Jason, el nostre propi mena de personatge de terror icònic i encara no ens hem centrat en això”, ell va dir. “Així que el equip està treballant dur en això perquè crec aquí hi ha una oportunitat real. Saps, tens tants personatges genials”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada