Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dilluns, 6 de novembre del 2023

'Nic Pizzolatto Film'.


Durant una recent aparició en un panell del Austin Film Festival d’enguany, el creador de True Detective, Nic Pizzolatto, va confirmar que col·laborarà amb Blumhouse Productions per a un film de terror sense títol, que ell escriurà i dirigirà. Va continuar descrivint el projecte com una “història de detectius ocults”, el qual està en línia amb el seu anterior treball en l’aclamada sèrie antològica de HBO.

“Blumhouse em va contractar per a escriure i dirigir un film de terror i els vaig donar el guió la setmana passada”, va dir Pizzolatto (via /Film). “És una espècie d’història de detectius ocults. Però em vaig reunir amb ells un cop i simplement vam disparar fora i teníem alguns amics en comú. Estàvem acabant i Couper [Samuelson], el vicepresident de Blumhouse, va dir: ‘Mira, si algun cop tens una idea per a un film de terror...’I jo vaig dir: ‘En realitat, tinc una idea per a un film de terror i “l’he tingut durant 10 anys”, li vaig explicar i ell va dir: “Anem a fer-ho”. Haig de veure què en pensen del guió, però amb sort ho farem”.

Per primer cop, el creador de la sèrie Nic Pizzolatto no participarà en la direcció creativa de la pròxima entrega de la sèrie True Detective de HBO. Tot i això, seguirà com a productor executiu. La quarta temporada, titulada Night Country, està escrita i dirigida per la showrunner Issa López. Està protagonitzat per Jodie Foster, el boxejador Kail Reis, John Hawkes, Christopher Eccleston, Fiona Shaw, Finn Bennett i Anna Lambe.

“Quan cau la llarga nit d’hivern a Ennis, Alaska, els sis homes que operen la estació de investigació Artica Tsalal desapareixen sense deixar rastre”, es pot llegir en la sinopsis. “Per a resoldre el cas, les detectius Liz Danvers (Foster) i Evangeline Navarro (Reis) hauran d’enfrontar-se a l’obscuritat que duen dins i profunditzar en les veritats turmentades que descansen sota el gel etern”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada