Estrena Destacada

'Bagman'.

'Bagman'.
Estrena 27/09/24

dilluns, 3 de juny del 2024

Finding Nemo & The Incredibles'.


De la mateixa manera que Marvel Studios, han estat un anys difícils per a Pixar. Les pel·lícules del estudi es van estrenar directament a Disney+ durant la pandèmia i un parell de fracassos de taquilla han entelat la marca fins el punt de que ara estan en procés de reconstruir la seva reputació.

En un nou informe de Bloomberg (a través de Toonado.com), es revela més sobre com el estudi finalment s’està allunyant del streaming per centrar els seus esforços en títols de cinema. Tot i això, encara tenim com a mínim una estrena de televisió més: Dream Productions està “ambientat en l’univers Inside out dels somnis de Riley” i s’espera que s’estreni al 2025.

L’esperança és que Inside Out 2 sigui un èxit i no sigui l’última seqüela de Pixar que veurem en els pròxims anys. Segons la informació, “cada èxit d’ahir està essent considerat per a un reinici, essent Finding Nemo i The Incredibles candidats particularment forts per a nous títols”.

El president de pixar, Jim Morris, va intervenir per explicar que tenen la intenció de fer tres pel·lícules cada dos anys, “amb tota la resta de títols com seqüeles o spin-off i la resta com a conceptes independents o llavors potencials per a una nova franquícia”.

Això significa que estem obtenint un més gran nivell de producció d’un estudi que anteriorment estrenava com a màxim una pel·lícula al any.

El director creatiu de pixar, Pete Docter, també va compartir alguns comentaris amb el lloc web, suggerint que la franquícia de Cercant a Nemo estarà entre les primeres que tornin a visitar (no és una gran sorpresa després d’això, Cercant a Dory va recaptar $1.029.266.989 a nivell mundial). Els Increïbles també estan sobre la taula.

A on més hem anant a l’oceà? L’oceà és un lloc gran”, diu. “Crec que hi ha moltes oportunitats allà. Estem com pescant [riures].

Abans de preocupar-se massa pel que això significa per la marca Pixar, tingueu la seguretat que els executius dels estudis són molt conscients de com es podria percebre això. La vicepresidenta sènior de desenvolupament de pixar, Lindsey Collins, ho va admetre al recordar una conversa amb el seu fill.

“L’altre dia vaig pensar: ‘Que passaria si et digués que estàvem fent Els Increïbles 3? I ell va dir: ‘Agafa els diners’. I jo estava com ‘cony’, va dir Collins. “Les seqüeles són una arma de doble tall, perquè el públic pot ser brutal i molt ràpid per a jutjar. A menys que siguin dignes”.

El passat estiu, el director executiu de Disney, Bob Iger, va compartir la seva opinió sobre els recents problemes de Pixar. “Va haver-hi tres estrenes seguides de Pixar que van passar directament al servei de streaming, en part degut a, principalment la COVID-19. I crec que això pot haver cerat una expectativa a l’audiència de que eventualment estaran al servei de streaming i provablement ràpidament i no hi havia cap urgència”.

“I després crec que hi va haver alguns”, va continuar l’executiu, “crec que hauríem d’estar d’acord en que també hi va haver algunes equivocacions creatives”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada