Estrena Destacada

'Bagman'.

'Bagman'.
Estrena 27/09/24

dijous, 6 de juny del 2024

'I Know What You Did Last Summer'.


Més de un quart de dècada després, Jennifer Love-Hewitt podria tornar al repartiment de la nova pel·lícula I Know What You Did Last Summer de 1997.

Jennifer Love-Hewitt ha revelat que està en converses per a repetir el seu paper de Julie James, de l’última pel·lícula I Still Know What You Did Last Summer de 1998. Ella va revelar la notícia en una entrevista exclusiva amb Entertainment Tonight. En l’entrevista, l’actriu de Ghost Whisperer, Love-Hewitt, va explicar els primers dies de converses. També ha estat una mica aclaparant, tot i que emocionant, per a ella.

“Està cuinant-se, deixa’m dir-te això. Vaig fer un parell de trucades telefòniques preliminars. Segueixo rebent aquests missatges de gent que diu: Estem molt emocionats! I jo dic: Està bé, però el tren es veu molt ràpid i encara no he arribat allà, però és bo saber que aquesta gent estan emocionats davant de la possibilitat. Honestament, és una bogeria tant sols pensar en això. De debò, si tot surt bé, ni tant sols se com em sentiré excepte extremadament aclaparada i agraïda”, va dir l’actriu.

Així que no està escrit que s’uneixi al repartiment de I Know What You Did Last Summer. Però es prometedor.

Jeniffer Love-Hewitt també va reflexionar sobre quan han canviat les coses des de les dues primeres pel·lícules. La perspectiva atemoreix, però també gaudeix del que això podria aportar-li al paper en una nova pel·lícula de Se el que Vàreu fer l’Estiu Passat.

“Honestament, atemorida perquè han passat 26 anys. Hi ha poder en ser gran, hi ha poder en haver tingut 3 fills i hi ha una sensació de: “Ara puc fer qualsevol cosa”. La vulnerabilitat que era Julie James en la 1 i 2 definitivament no existeix en aquest jo, no et pensis. Estic emocionada de mostrar-la adulta. Crec que es té de tornar boja. No se contra qui està lluitant, però sigui qui sigui no tindrà cap possibilitat”.

“Entre una doble i jo, aconseguim això. No interpreto a Julie James morta. Això és el que estic dient. Ho vaig dir als 18 i ho diré ara als 45 per a què no succeeixi. Si tot surt bé i (la pel·lícula) succeeix, estic llesta per a portar-la de nou 26 anys de neguit, coneixement i astúcia, que estic convertint en una paraula i divertir-me una mica amb això”.

          

La nova pel·lícula de I Know What You Did Last Summer, està dirigida per Jennifer Kaytin Robinson. Anteriorment va realitzar Someone Great de 2019 i Do Revenge de 2022. Robinson també va coescriure Thor: Love and Thunder de Marvel Studios, que es va estrenar l’any 2022, amb Taika Waititi.

Leah McKendirck està escrivint el guió de la pròxima pel·lícula de terror, mentre que Neil Moritz n’és productor. Esl detalls de la trama es mantenen en secret per ara. Des de Deadline havia informat prèviament que s’espera que Freddie Prinze Jr. i Sarah Michelle Gellar també repeteixin els seus respectius papers.

La nova pel·lícula s’estrenarà el 18 de Juliol de 2025 per part de Sony.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada