Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

divendres, 26 d’agost del 2022

'Glass Onion: A Knives Out Mystery'.


Glass Onion: A Knives Out Mystery, la seqüela de Knives Out de Rian Johnson, s’estrenarà mundialment a Netflix el 23 de Desembre, segons ha anunciat el servei de streaming (des de Deadline).

El film també s’estrenarà en cinemes seleccionats en una data encara per anunciar. Netflix ha publicat dues imatges que podeu veure a continuació.



A Glass Onion, el títol és un homenatge a la cançó clàssica dels Beatles, el detectiu Benoit Blanc (Daniel Craig) viatja a Grecia “per a dissipar els dubtes d’un misteri que involucra a un nou ampli repartiment de sospitosos”, segons el resum.

A més de Craig, Glass Onion està protagonitzat per Edward Norton, Janelle Monáe, Kathryn Hahn, Leslie Odom Jr., Jessica Henwick i Madelyn Cline, amb Kate Hudson i Dave Bautista.

Johnson escriu i dirigeix i produeix amb Ram Bergman. El productor executiu és Tom Karnowski.

Segons Johnson, la “inclinació de Blanc per la grandiloqüència es deu en part al títol del film, que rendeix homenatge a la cançó dels Beatles de 1968 del mateix nom”.

“Sempre estic cercant quelcom divertit que Blanc pugui agafar com una metàfora exagerada que pugui matar a cops”, av dir Johnson. “Tot això està a la vista des del principi. Llavors, em va venir la idea del vidre, quelcom que està clar. Serè molt honest. Literalment vaig agafar el meu iPhone i vaig cerca en la meva biblioteca de música la paraula “glass”. Hi ha d’ahver-hi grans cançons de glass. Jo estava com ‘Oh, és una fortificació de vidre? És un castell de vidre? És un home de vidre? El primer que va sorgir, perquè sóc un gran fan dels Beatles, és ‘Glass Onion’”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada