Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dijous, 18 d’agost del 2022

'Tomb Raider'.


Si bé l’estat d’un nou film de Tomb Raider està en espera, l’actriu Aubrey Plaza s’ha llançat al ring per a potencialment protagonitzar-lo.

Després de la pèrdua dels drets de la franquícia de Tomb Raider per part de MGM, un nou film amb una nova actriu en el paper de Lara Croft ha estat un tema roent últimament. La setmana passada el director Edgar Wright va començar dient que després de veure un cartell recent del nou film de Plaza, Emily the Criminal, va pensar que ella havia aconseguit el paper de Lara Croft i la va felicitar, tan sols per a descobrir que encara no ho havia fet.

Parlant amb Newsweek a principis d’aquesta setmana, Plaza li va preguntar si algun cop acceptaria el paper d’aventurera, Plaza va dir que li encantaria la idea i va comentar com de sorprenent de semblant es veia com a Croft en aquest cartell publicitari de Emily the Criminal.

“Mira, no tinc ni idea del que em depara el futur, però m’agrada”, va dir Plaza. “Va ser molt divertit quan em va enviar un missatge de text perquè no me’n vaig adonar de la sorprenentment semblança que són aquestes fotos. Emily (el seu personatge) du una corretja d’una bossa i Lara Croft té una funda de pistola, però són molt diferents. Però alhora es molt estrany i totalment accidental, però ho acceptaré”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada