Estrena Destacada

'Bagman'.

'Bagman'.
Estrena 27/09/24

dimecres, 15 de maig del 2024

'Nuremberg'.

Una nova informació des de Deadline, revela les primeres imatges de Nuremberg, la pròxima pel·lícula de la Segona Guerra Mundial basada en The Nazi and the Psychiatrist de Jack El-Hai. Protagonitzada per Russell Crowe com a Herman Göring i Rami Malek com el Tinent Coronel Douglas Kelley, la pel·lícula explorarà la història d’un psiquiatra militar sobre l’avaluació dels líders nazis captius.

El nou thriller històric, que encara no compte amb data d’estrena, prové del director i escriptor James Vanderbilt. Sobre la inspiració darrera del projecte, el director li va dir a Deadline:

“Vaig aprendre sobre els judicis de Nuremberg en la escola, així que coneixia els fets bàsics. Però tan aviat com vaig llegir sobre la relació entre aquests dos homes, realment em va atraure la idea d’explicar una història personal entre ells i com van xocar en aquest encreuament de la història”, va dir Vanderbilt.

I va afegir: “M’ho vaig prendre tot per fe, que per descomptat els judicis de Nuremberg havien succeït, que s’havia fet justícia. Els meus dos avis van lluitar en la guerra. Tenia molts amics els quals els seus avis estaven en els camps de concentració. Però quan els parlava als meus fills sobre la Segona Guerra mundial, era com parlar-los sobre la Revolució Americana. Està molt més allunyat de la seva generació. Em va semblar una gran oportunitat per a explicar una història que revifi aquests successos i digui: “Això no va ser en cap cas un fet consumat”.

A continuació podeu veure’n les imatges...



Encara no s’ha revelat molt sobre aquesta pel·lícula. Tot i això, la pel·lícula es desenvoluparà al final de la Segona Guerra Mundial, una història explorada en el llibre de El-Hai. S’espera que la pel·lícula registri les interaccions de Kelley amb els nazis, el que la converteix en la primera en explorar els assajos del mateix nom a través de la lent del psiquiatra militar.

La sinopsis oficial de Nuremberg diu: “El psiquiatra estatunidenc Douglas Kelley, encarregat de determinar si els presoners nazis són aptes per a ser jutjats pels seus crims de guerra, es troba en una complexa batalla d’ingeni amb la mà dreta de Hitler, Hermann Göring.

Altres estrelles que completen el repartiment són: Colin Hanks, Mark O’Brien, Michael Shannon, Richard E. Grant, John Slattery, Leo Woodall i Lydia Peckham. Nuremberg està produït per Richard Saperstein, William Sherak, Brad Fischer, Vanderbilt, Istvan Major, Paul Neinstein, Frank Smith, Benjamin Tappan i Cher Hawrysh.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada