Estrena Destacada

'Bagman'.

'Bagman'.
Estrena 27/09/24

dimecres, 10 de juliol del 2024

'Shawn Levy Star Wars Film'.

Lucasfilm ha abocat moltes idees de Star Wars contra la paret en els últims anys i com a mínim a la gran pantalla, gran part no s’han fet realitat. Tot i així, el misteriós projecte dirigit pel director de Deadpool & Wolverine, Shawn Levy, acaba de fer un pas endavant. (via sffgazette.com).

Segons The Insneider, el cineasta ha trobat al seu col·laborador Jonathan Tropper per a escriure el guió de la seva primera incursió en la Galàxia molt, molt llunyana.

Això no és cap sorpresa en molts sentits, ja que han estat treballant junts durant com a mínim l’última dècada; els projectes anteriors inclouen This Is Where I Leave You, Kodachrome (produïda per Levy i escrita per Tropper) i potser el més famós, The Adam Project de Netflix.

Tropper també té una llarga llista de crèdits televisius al seu nom, inclosos Banshee Warrior, Your Friends and Neighbors i See de Jason Momoa (en la que l’escriptor va actuar com a showrunner).

“Quan Kathy Kennedy em va incorporar per  a realitzar una pel·lícula de Star Wars, la seva ordre central per a mi va ser: ‘Vull una pel·lícula de Shawn Levy. Vull una història i un to que et reflecteixi a tu i als teus gustos i el que aportes a les teves pel·lícules, amb una història de Star Wars”, va dir Levy recentment.

“Així que em vaig sentir tremendament apoderat. Lamentablement, estem en els primers dies perquè el procés de desenvolupament es va aturar abruptament [degut a la vaga de la WGA], però em sento molt apoderat per a confiar en els meus instints en el desenvolupament d’aquesta història i aquesta pel·lícula”.

“L’experiència que estic tenint actualment amb Marvel a ‘Deadpool & Wolverine’ em demostra de primera mà que és realment possible sentir-se apoderat i personal al fer una pel·lícula dintre d’un univers que és més gran que qualsevol pel·lícula”, va continuar. “La meva pel·lícula de Deadpool està resultant ser exactament el que Ryan [Reynolds] i jo esperàvem quan vam començar”.

“Així que encaro el desenvolupament de la meva pel·lícula de Star Wars amb un optimisme semblant i fe en que els meus instints podran guiar-me”.

Lucasfilm va anunciar tres pel·lícules de Star Wars en el esdeveniment Celebration del any passat a Londres. Entre ells inclou la primera història Jedi de James Mangold (Logan), el projecte de Rey protagonitzat per Daisy Ridley i dirigit per Sharmeen Obaid-Chinoy (Ms. Marvel) i el crossover Mandoverse de Dave Filoni (Ahsoka).

Des de llavors, també s’han anunciat The Mandalorian & Grogu; es creu que la cineasta de Wonder Woman, Patty Jenkins, encara està vinculada al tan endarrerit Rogue Squadron.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada