Estrena Destacada

'Bagman'.

'Bagman'.
Estrena 27/09/24

divendres, 12 de juliol del 2024

'Supergirl: Woman of Tomorrow'.


Amb Millie Alcock (House of the Dragon) llesta per interpretar el paper principal, ja està en marxa el càsting per als personatges secundaris de la pròxima Supergirl: Woman of Tomorrow de DC Studios, i un nou rumor ha dut a especular que Llop podria estar llest per a fer el seu debut en el DCU a la pel·lícula.

Segons Daniel Richtman, DC Studios està interessat en incorporar a Jason Momoa per a un paper no revelat que “sona molt a Llop”.

Si s’ha contactat amb l’actor de Aquaman per a un paper, Llop tindria més sentit, però val la pena tenir en compte que encara no hi ha confirmació oficial de que l’últim Czarnian sigui el personatge al que es referia Momoa quan va indicar que planejava deixar enrere al Rei de l’Atlàntida i fer el salt al DCU, tot i que diversos informes comercials han suggerit que aquest va ser el cas.

Un rumor anterior afirmava que el projecte actualment està cercant actors per a interpretar al dolent Krem del Turó Groc, home d’entre 25 a 45 anys i l’aliada de Kara Zor-El, Ruthye Marye Knoll, de 13 a 16 anys.

Woman of Tomorrowe serà la segona pel·lícula del DCU que s’estrenarà als cinemes desprès de Superman de James Gunn. Warner Bros. ha anunciat recentment que aquesta nova Noia d’Acer s’enlairarà el 26 de Juny de 2026.

Graig Gillespie en serà el director.

Es parla de que aquesta versió de Kara Zor-El és una “versió menys seria i més atrevida de la icònica superheroïna”, ja que Gunn cerca allunyar-se de “representacions anteriors de la Noia d’Acer, en particular de la sèrie de llarga durada de la CBS/CW protagonitzada per Melissa Benoist”.

Segons una breu sinopsis, aquesta història seguirà a Kara mentre “viatja a través de la Galàxia per a celebrar el seu 21è aniversari amb Krypto el Súper Gos. En el camí, coneix a una jove anomenada Ruthye i acaba en una recerca assassina de venjança”.

Cal assenyalar que aquesta és la premissa del còmic Woman of Tomorrow de Tom King, pel que la pel·lícula bé podria realitzar alguns canvis.

L’actriu i dramaturga Ana Nogueira es troba treballant actualment en el guió.

Gunn i Peter Safran van anunciar el reinici de Supergirl durant el dia de premsa del seu estudi el Gener de l’any passat, quan es va revelar la llista del DCU de “Déus i Monstres”. El projecte es basarà, com a mínim parcialment, en la aclamada sèrie de còmics del mateix nom de King a partir de 2022.

Gunnva dir en aquell moment: “veiem la diferència entre Superman, que va ser enviat a la Terra i criat per pares amorosos des de que era un nadó, versus Supergirl, que va ser criada sobre una roca, un xip fora de Krypton”.

“Després va veure com tots els que l’envoltaven morien i eren assassinats de formes terribles durant els seus primers 14 anys de la seva vida i després va venir a la Terra quan era una nena. És molt més dura; no és exactament la Supergirl a la que estem acostumats a veure”.

*Actualització:

Hem sentit que l’actor principal de Aquaman, Jason Momoa, està en converses o ha aconseguit el paper de Llop des de fa algun temps, i tot i que les actualitzacions han estat escasses aquest 2024, un nou rumor de MTTSH afirma que una pel·lícula en solitari protagonitzada per el ultra violent caça-recompenses intergalàctic està en desenvolupament a DC Studios.

No s’anomena a Momoa, però diríem que la seva participació és una aposta força segura considerant informacions comercials anteriors i suggerències del propi actor, tot i que val la pena assenyalar que en realitat mai va dir específicament que estava interessat en el paper de Llop.

“Llavors Llop era...Col·lecciono còmics i ja no faig molt, però ell sempre av ser el meu preferit i sempre vaig voler interpretar a Llop, perquè pensava: ‘Hola? És el paper perfecte’, va dir Momoa en una entrevista el passat mes de desembre. “Vull dir, escolteu. Si em truquen i em demanen que l’interpreti, és ‘coi’, si. No he rebut aquesta trucada, així que no vull publicar cap notícia falsa, però si algun cop em truquen i demanem que l’interpreti o demanem que faci una audició, allà estaré”.

Curiosament, Momoa realment va pensar que l’anaven a incorporar com a Llop quan Zack Snyder el va escollir com a Aquaman.

“Al principi vaig pensar que anava a interpretar a Llop”, va explicar. “Vaig fer una audició per a Batman i quasi no ho faig perquè vaig pensar: ‘Això és una tonteria. No seré jo. Perquè estic fent l’audició per a Batman? Però va ser una audició normal i corrent i desprès em van trucar just desprès que s’anunciés a Affleck i vaig dir: ‘Oh, coi, per descomptat, faré el paper de dolent’.

“Em van trucar a l’oficina i em van dir: ‘Bueno, saps ha qui interpretaràs?’ Jo vaig dir: ‘Si, a Llop! Per descomptat, ell és l’únic que pot lluitar contra Batman i Superman’. [El director Zack Snyder] va dir: Què? Llop? No, ell no està en aquest univers’. Jo dic: Què? A qui es suposa que haig de interpretar?’ I desprès, desitjaria que ho hagués gravat, perquè va dir, ‘Aquaman’. I jo estic com [cara decebuda]”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada