Mentre ja està preparant el seu llistat dels pròxim projectes protagonitzats, Ben Affleck s’està preparant per mantenir el seu calendari en la cadira de director ple, ja que des de Deadline ens informen de que el dues vegades guanyador d’un Oscar, està llest per a dirigir l’adaptació cinematogràfica per a Disney de ‘Keeper of the Lost Cities’.
Publicada originalment el 2012 i la primer d’una
sèrie de vuit llibres (de moment), la novel·la de Shannon Messenger es centra
en una noia telepàtica que cerca descobrir perquè és la clau del seu nou món
abans de que la persona equivocada trobi la resposta primer, però quan
descobreix el secret darrera de les seves habilitats i d’ella mateixa, corre
contra el temps per trobar les raons darrera de la seva existència.
A més de dirigir, les fonts informen de que Affleck produirà el film a través del seu segell Pearl Street i adaptarà el guió amb l’escriptora Kate Gritmon de Walt Disney Studios, mentre que Madison Ainley, qui anteriorment va treballar amb Affleck a Live by Night, Justice League, Triple Frontier, Gone Girl, The Way Back, The Accountant i Batman v. Superman: Dawn of Justice, en serà productora executiva.
La sèrie de novel·les Messenger de Keeper ha
estat un bestseller del New York Times des del seu primer llibre, amb més de
2,5 milions de copies venudes actualment i el llibre més recent és Book 8.5
Unlocked, nomenat Millor Llibre per a
lectors joves de 2020 per Barnes & Noble i el 2020 va ser semifinalista del
Goodreads Choice Award i guanyador de la medalla d’Or de California.
Keeper marca l’últim projecte en la direcció
de Affleck, qui l’Agost de l’any passat va signar per a dirigir les adaptacions
de The Big Goodbye: Chinatown and the Last Years of Hollywood, centrades en la
realització de la icònic film negre i misteriós, i King Leopold’s Ghost, i
encara està desenvolupant el film. L’esperat film biogràfic sobre fraus en el
Monopoly de McDonald’s al costat del seu col·laborador freqüent i amic de tota
la vida Matt Damon.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada