Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dimecres, 10 de febrer del 2021

'The Wonderful Wizard of Oz'.


L’adaptació de New Line Cinema de ‘The Wonderful Wizard of Oz’ de L. Frank Baum, ha trobat al seu director (en aquest cas directora), en la guanyadora del Emmy Nicole Kassell, coneguda per dirigir episodis de Watchmen, Westworld, The Killing i més, des de Deadline.

“Em sento increïblement honrada de unir-me a Temple Hill i New Line per a dur a terme aquest estimat clàssic a la gran pantalla”, va dir Kassell. “Si bé el musical de 1939 es part del meu ADN, em sento alegre i humil per la responsabilitat de tornar a imaginar un conte tant llegendari. L’oportunitat d’examinar els temes originals, la cerca de valor, amor, saviesa i llar, es sent més oportuna i urgent que mai. Aquests són sabates profundament icòniques per a omplir, i estic neguitosa per a ballar al costat d’aquests herois de la meva infància mentre pavimentem un camí de maons grocs recent encunyat”.

L’estimat llibre infantil es va publicar originalment l’any 1900. La història va inspirar 13 llibres addicionals de Oz i va ser adaptat l’any 1939 amb el clàssic musical de ‘The Wizard of Oz’, protagonitzat per Judy Garland i guanyador d’un Oscar.

Segons les informacions, els esborranys de guions anteriors van ser escrits per Darren Lemke i el duo Neil Widener i Gavin James.

Els socis de Temple Hill, Marty Bowen i Wyck Godfrey, produiran al costat de Marc Platt. Isaac Klausner en serà productor executiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada