Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dimarts, 11 d’octubre del 2022

'Freaky Friday 2'.


Jamie Lee Curtis està oberta a la possibilitat de reprtir el seu paper de Freaky Friday de 2003 al costat de Lindsay Lohan en una seqüela. Des de Deadline.

Mentre visitava The View per a promocionar el seu nou film de Halloween Ends, Sarah Haines li va preguntar a Curtis si participaria en una seqüela del film que li va valer una nominació al Globus d’Or a la Millor Actriu en un film -Musical o Comèdia.

“Ja li vaig escriure a Disney, als meus amics a Disney, estic en el seu nou film Haunted Mansion”, va dir en el programa d’entrevistes de ABC.

          

“Tinc 64 anys avui, no avui, aviat, en un mes o el que sigui. El meu punt es que estic molt oberta, creativament estic molt oberta”, va afegir.

Curtis va comentar idees sobre el que ella i el personatge de Lohan podrien estar fent en una possible seqüela.

“Lindsay Lohan i jo tronant a Freaky Friday. Ella acaba de fer un film nadalenc, crec, i s’ha casat. ...Està tot bé. Porta’l! Deixa’m ser l’avia, deixa’m ser l’avia gran que canvia de lloc, per a que Lindsay sigui l’avia sexi que encara és feliç amb Mark Harmon en totes les formes que tu series feliç amb Mark Harmon”, va continuar.

“M’agradaria veure a Lindsay com l’avia calenta, i m’agradaria veurem tractar amb nenes petits avui. Voldria ser una mare helicòpter en el món d'avui”.

Freaky Friday es basa en la novel·la de 1972 de Mary Rodgers, sobre una mare i una filla les quals els seus cossos s’intercanvien després d’una galeta xina màgica de la fortuna. Curtis i Lohan eren el duo de mare i filla i Harmon era el promès de Curtis en el film.

El film de 2003 era la tercera adaptació cinematogràfica de la novel·la després d’un film l’any 1976 protagonitzat per Barbara Harris i Jodie Foster i un film per a televisió de 1995 amb Shelly Long i Gaby Hoffmann. Disney Channel després adaptaria Freaky Friday a un film musical l’any 2018 protagonitzat per Cozi Zuehlsdorff i Heidi Blickenstaff.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada