Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dimecres, 5 d’octubre del 2022

'Ghostbusters: Afterlife Sequel'.


En una entrevista recent amb Comic Book, la nominada al Emmy McKenna Grace ha confirmat oficialment el seu retorn com a Phoebe en la pròxima seqüela de Ghostbusters: Afterlife de Sony Pictures. Grace va continuar compartint l’entusiasme per a tornar a la franquícia al revelar que constantment intenta obtenir informació del director Jason Reitman sobre cap a on va la història de la seqüela.

“Estic constantment pressionant a Jason Reitman, el nostre director. Sempre estic tractant d’esbrinar quina és la història”, va dir Grace. “Literalment no tinc ni idea de quina és la història. Si sabés sobre un film de Marvel o si sabés sobre caça-fantasmes, estaria asseguda aquí i diria: ‘No en tinc ni idea, i m’estaria tornant boja’. Estic emocionada de fer una segona part. Estic emocionada de ser altre cop Phoebe”.

Descrit com “el pròxim episodi en la història de la família Spengler”, la pròxima seqüela estarà dirigit un cop més per Jason Reitman a partir d’un guió que està coescrivint amb Kenan. Encara no està clar si tot el repartiment de Afterlife i els personatges heretats tornaran o no.

Anteriorment es va confirmar que la seqüela de Ghostbusters: Afterlife tornarà oficialment a la ciutat de Nova York, l’escenari original de la franquícia. També s’espera que tingui lloc a la seu de Firehouse que es va destacar en els dos primers films de Ghostbusters, així com en el reinici de Paul Feig.

Actualment, el film està programat per arribar als cinemes el 20 de desembre de 2023.

El film de 2021 va obtenir una recaptació mundial de $204.334.455, per un pressupost de $75M. El film va estar protagonitzat per Carrie Coon, McKenna Grace, Finn Wolfhard i Paul Rudd. També va comptar amb el retorn de les estrelles de la franquícia Bill Murray, Dan Aykroyd, Ernie Hudson, Sigourney Weaver i Annie Potts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada