Cannes ha confirmat que està treballant en un
pla de mercat virtual com una opció de contingència si el festival de cinema no
pot celebrar-se del 12 al 23 de Maig, segons Deadline.
El Cap de Cannes Marché, Jerome Paillard, va
confirmar la notícia i va dir que per aquells que no poden atendre les
restriccions relacionades amb el COVID-19, estan buscant administrar un mercat
virtual conjuntament amb el mercat físic en les mateixes dates.
Altres Agències dels EE.UU. i algunes de les
principals companyies de cinema independent de la industria també estan
treballant en el desenvolupament de solucions de mercat virtual per al mes de
Maig preveient que finalment el Festival de Cannes no es celebri. Si el
Festival físic i el mercat no es poden dur a terme, Paillard va senyalar que
una versió virtual encara podria funcionar.
Actualment s’estan duent a terme converses
entre Pillard i el grup liderat per la CAA per col·laborar i possiblement córrer
junts en línia. Paillard va dir: “Intentarem coordinar-nos amb el grup dirigit
per l’agència per a que hi hagi una proposta global i coordinada per als
compradors”.
El mercat virtual inclouria projeccions en
línia per a diferents zones horàries, reunions en línia i transmissió en viu
dels esdeveniments.
Paillard va dir que els inscrits pagarien una
tarifa reduïda i també tindrien accés a la aplicació Match and Meet del
Festival, que integrarà el servei de vídeo Zoom aquest any.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada