Angry Birds, l’exitosa franquícia de
vídeojocs de Rovio Entertaiment, va trobar l’èxit a la gran pantalla amb dos
films, amb la segona entrega com l’adaptació del vídeojoc millor revisat a
Rotten Tomatoes, i ara Netflix ha començat a desenvolupar una adaptació a sèrie
segons Deadline.
Si bé per ara no està clar si mantindrà la continuïtat
de la història dels films, Angry Birds: Summer Madness mantindrà el mateix
estil d’humor i to dels esforços a la gran pantalla mentre revela una nova mirada
als tant estimats Red, Bomb i Chuck. La sèrie de 40 de entregues de 11 minuts
veurà al trio al costat d’un repartiment de nous amics d’ocells emplomats entre
adolescents en el campament d’estiu, sota la guia qüestionable del seu
conseller Mighty Eagle, el que du a entremaliadures explosives, bromes improbables
i boges aventures d’estiu.
“Angry Birds ha estat un veritable fenomen
per als nens de tot el món i estem emocionats de dur-los a casa al niu de
Netflix, on estaran més enfurismats i més furiosos que mai”, va dir Curtis
Lelash, director original de la sèrie animada de Netflix.
La sèrie marca l’última col·laboració d’una
llarga col·laboració entre Cake i Rovio Entertaiment, que inclou els drets de
distribució internacional de la biblioteca en expansió del desenvolupador de jocs
de curts sense diàleg.
“Angry Brids està a punt de trencar la petita
pantalla i estem encantats de fer el viatge amb Netflix com el nostre soci
global”, va dir Ed Galton, CCO i Director Gerent de Cake.
“El contingut animat de Angry Birds juga un paper clau en la nostre estratègia de franquícia a llarg termini”, va dir Ville
Heijari, CMO de Rovio. “Després de més d’una dècada d’exitosos vídeojocs, films
de gran èxit i productes amb llicència, aquesta es la primera incursió de Angry
Birds en una sèrie de llarga durada. Estem encantats de continuar la nostre
associació amb Cake i no podem esperar per a presentar el món de Angry Birds:
Summer Madness als espectadors de Netflix.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada