Estrena Destacada

'TAROT'.

'TAROT'.
Estrena 10/05/24

dissabte, 6 d’abril del 2024

'Knives Out 3'.


Una nova informació des de World of Reel suggereix que Knives Out 3 de Rian Johnson començarà la seva producció a finals d’aquest any.

World of Reel assenyala que està previst que la pel·lícula comenci a filmar-se el mes de novembre. No se’n sap molt sobre la tercera entrega de la franquícia de misteri, tret de que Daniel Craig reprendrà el seu paper del detectiu privat Benoit Blanc.

La seqüela li va valer al guionista i director Rian Johnson una nominació al Oscar al Millor Guió Adaptat. De moment no s’ha realitzat cap càsting per aquesta tercera entrega.

Knives Out 3 tornarà a estar dirigida per Rian Johnson, qui actualment està acabant el guió de la pròxima entrega de la franquícia de misteri i assassinat. A més a més de Johnson, l’estrella de No Time to Die, Daniel Craig, també tornarà per a reprendre el seu paper de detectiu privat Benoit Blanc. Encara es manté en secret la trama i els nous personatges.

“Està avançant”, va dir Johnson en una entrevista anterior després de la vaga de WGA. “Òbviament no vaig poder treballar durant la vaga, i ara que ha acabat, estic bussejant amb totes les meves forces i així va avançant. Tinc la premissa, tinc l’escenari, tinc la pel·lícula al meu cap. És sols qüestió d’escriure la maleïda cosa”.

Glass Onion: A Knives Out Mystery es va centrar en un multimilionari que va convidar als seus vells amics a una illa privada per a jugar a un joc de misteri i assassinat. El repartiment estel·lar de la seqüela estava format per Dave Bautista, Edward Norton, Janelle Monaé, Kathryn Hahn, Leslie Odom Jr., Kate Hudson, Madelyn Cline, Jessica Henwick, Ethan Hawke i Hugh Grant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada