Marvel Studios ha tornat a la taula de dibuix amb el UCM després d’una saga del Multivers sorprenentment exitosa, el que explica perquè sols tindrem una pel·lícula i dues sèries de televisió d’acció real en aquest 2024.
La conclusió de la Saga del Infinit va coincidir amb l’estrena de Disney+ i Marvel Studios va tenir la tasca de desenvolupar una llista completa de projectes per atraure subscriptors a la plataforma de streaming.
Kevin Feige es va dispersar massa i com a
resultat, la connectivitat entre pel·lícules i sèries de televisió es va veure
afectada.
En última instància, es tractava d’una qüestió
de cantitat per sobre de qualitat.
En el futur, Daniel Richtman afirma que
Marvel Studios canviarà la seva oferta a la petita pantalla i oferirà històries
quasi exclusivament de carrer com ara Echo i
Daredevil: Born Again. Hi haurà algunes excepcions,
incloses les sèries de televisió de Wiccan i
Vision Quest planificats i que ja estan en
desenvolupament.
Estem segurs que Marvel Studios és conscient
de que les ofertes TV-MA de Netflix van tenir una audiència devota, en gran
part perquè ofereixen una alternativa al UCM PG-13.
Si bé estan lluny de ser perfectes, utilitzar
una plantilla semblant a Disney+ i avançar amb més espectacles de carrer no seria
dolent.
En altres notícies, la primícia al·lega que inclús
quan la saga del Multivers conclogui amb Avengers:
Secret Wars, el Multivers de Marvel seguirà viu. Richtman no va
compartir molts detalls addicionals, però va afirmar que “Sony és la raó”.
Suposem que això té a quelcom a veure amb el Spider-Verse, futurs encreuaments amb el Spider-Man d’acció real i la seva pròpia llista de
pel·lícules de Marvel.
“Hi ha hagut algunes decepcions. Ens hagués agradat
que algunes de les nostres estrenes més recents tinguessin un millor
desenvolupament”, va dir anteriorment el CEO de Disney, Bob Iger, sobre els fracassos
de Marvel Studios.
“No es tracte d’un problema des de la perspectiva
del personal, però crec que en el nostre afany de bàsicament fer créixer el
nostre contingut de manera significativa per a servir principalment a les nostres
ofertes de streaming, vam acabar sobrecarregant a la nostre gent molt més enllà
-en termes del seu temps i punt de vista- més enllà d’on havien estat”.
“Marvel és un gran exemple d’això”, va
afegir.
“No havia estat en el negoci de la televisió
en cap nivell significatiu. No sols van augmentar la seva producció
cinematogràfica, sinó que van acabar fent diverses sèries de televisió i
francament, van diluir el focus i l’atenció. Això és, crec, més de la causa que
qualsevol altre cosa”.
Sols el temps dirà què serà del UCM en els
pròxims anys, però sembla que està començant a tornar en la direcció correcte.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada