Estrena Destacada

'The Fall Guy'.

'The Fall Guy'.
Estrena 26/04/24

divendres, 22 de març del 2024

'School of Rock 2'.


Jack Black diu estar “llest” per a fer una seqüela de School of Rock.

Parlant amb el mitjà de notícies Joe, des de Variety, Jack Black va dir que estaria encantat de tronar per a una possible seqüela de Escola de Rock 2 si totes les estrelles adequades s’alienessin.

“M’agradaria que hi hagués School of Rock: Electric Boogalo”, va dir. “Estic llest”.  

Black va afegir: “Saps, Mike White va escriure la primera entrega i és un geni. I tindríem que tenir a Mike White de nou al capdavant, però ara mateix està molt ocupat amb White Lotus, la millor sèrie de televisió”.

Al reflexionar sobre el vintè aniversari de Escola de Rock, Black li va dir a The Hollywood Reporter el desembre del 2023: “Aquell va ser un gran moment per a mi. Aquella pel·lícula em va posar en el mapa de moltes maneres. Segueix essent la meva experiència preferida en la meva carrera, perquè em va donar l’oportunitat de fer totes les coses que millor faig, actuar, interpretar i escriure música, i treballar amb el meu escriptor preferit, Mike White, qui va fer un treball increïble escrivint en la meva veu. És molt estrany i molt especial quan això succeeix i al treballar amb Richard Linklater, el direector, tots els planetes es van alinear en aquest i sempre vaig notar  que seria el que estaria en la meva lapida i estic bé amb això: el noi de School of Rock”.

Estrenada el 2003, School of Rock va veure a Black interpretar a Dewey Finn, un músic amb mala sort que accidentalment es converteix en el professor substitut després de ser confós amb un company de habitació, interpretat per White. Després, Dewey aprofita l’oportunitat per a ensenyar a una sala de classes de nens com convertir-se en estrelles de Rock.

La pel·lícula, dirigida per Linklater, també està protagonitzada per Joan Cusack, Sarah Silverman, Miranda Cosgrove, entre d’altres.

School of Rock es va adaptar prèviament a un musical que es va estrenar el 2015. També va haver-hi una sèrie de televisió de School of Rock, que es va estrenar a Nickelodeon el 2016 i va durar tres temporades.

School of Rock la podeu veure a Netflix, Paramount+ i Showtime.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada