Estrena Destacada

'The Fall Guy'.

'The Fall Guy'.
Estrena 26/04/24

divendres, 15 de març del 2024

'Rogue Squadron'.


Després de tot, la pel·lícula de Rogue Squadron de Patty Jenkins encara pot succeir.

Se suposava que, aquesta pel·lícula de Star Wars de la que vàrem sentir a parlar per primer cop durant una sessió d’inversors de Disney l’any 2020, estava realment morta en aquesta etapa, però sembla que el projecte encara podria avançar amb la directora de Wonder Woman dirigint.

Segons s’informa, Jenkins es va separar d’aquesta pel·lícula per a centrar-se en dirigir l’ara desapareguda Wonder Woman 3, en mig de rumors de diferències creatives amb Kathleen Kennedy i va ser retirada oficialment del calendari d’estrenes de Lucasfilm el 2022.

Tot i això, Jenkins ara ha revelat que Rogue Squadron encara està viu.

“Llavors, quan vaig deixar Star Wars per a realitzar Wonder Woman 3, vaig pensar que potser tornaria a Star Wars després de Wonder Woman 3”, va explicar la cineasta a Collider. “Així que vàrem fer un tracte per a que això succeís, vam començar un tracte, però vaig pensar que faria Wonder Woman. Quan això va desaparèixer, Lucasfilm i jo vam dir, oh, tenim que acabar aquest tracte. Vam acabar el tracte just quan estava succeint la vaga. Així que ara dec un esborrany de Star Wars i veurem que passa allà. Ja saps, qui sap?”.

“És difícil, tenen un treball dur per endavant, sobre quina serà la primera pel·lícula que faran”, va continuar.

“Tenen altres directors que han estat treballant, però ara, ja saps, trono per fer Rogue Squadron i veurem que passa. Necessitem desenvolupar-nos, ja saps, arribar a on ambdós estiguem molt feliços amb això”.

Llavors, si bé el projecte tècnicament està novament en desenvolupament, no sembla que res estigui escrit en una pedra encara i com assenyala Jenkins, provablement passarà força temps abans de que Rogue Squadron vegi la llum amb tot el demés que Lucasfilm té en projecte en aquest moment.

Tan mateix, és bo saber que Jenkins (amb sort) encara tindrà l’oportunitat de veure aquesta pel·lícula en la seva totalitat, ja que té una connexió molt personal amb el material.

“Quan [el meu pare] va perdre la vida al servei de [els Estats Units], es va encendre en mi el desig de convertir tota aquesta tragèdia i emoció en fer algun dia la millor pel·lícula de pilots de combat de tots els temps”, va dir quan el projecte es va anunciar per primer cop. “Però per més que ho vaig intentar i vaig mirar com ho vaig fer, mai vaig trobar la història correcte. Vaig seguir buscant i buscant, però no vaig poder trobar la correcte. Ara he trobat una història sobre dues coses que estimo”.

Tot i que la història podria haver patit alguns canvis des de llavors, un resum publicat diu: “El Esquadró Murri presentarà a una nova generació de pilots de caces estel·lars mentre es guanyen les seves ales i arrisquen les seves vides en un emocionant viatge d’alta velocitat que traspassa els límits i traslladar la saga a l’era futura de la galàxia”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada